درگیری در ملایر و بازداشت پنج نفر

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۳:۱۹
کد خبر: ۸۶۲۴۷۷
درگیری در ملایر و بازداشت پنج نفر
فرمانده انتظامی ملایر گفت: پنج تن به علت نزاع دسته جمعی در روستای "واشان" ملایر بازداشت شدند اما در این درگیری کسی مصدوم نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدباقر سلگی گفت: یک خانواده اهل روستای واشان ملایر چند سال پیش با یک خانواده در لرستان وصلت کرده بود و پسر ملایری در محل زندگی همسرش واقع در لرستان زندگی می‌کرد.

وی بیان کرد: عروس خانم و برادرش چهار سال پیش به عللی با داماد ملایری درگیر شده و او را در این نزاع به قتل می‌رسانند که پس از گذشت چند سال از بروز این قتل، به تازگی رأی قصاص برای هر دو متهم صادر شد.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: پنج تن از بستگان قاتل برای دریافت رضایت از لرستان راهی روستای واشان ملایر شدند که مردم روستا از حضور این افراد مطلع شده و درگیری بین روستاییان و بستگان قاتل صورت گرفت.

سرهنگ سلگی ادامه داد: تیمی از بسیج که برای مأموریت دیگری در این محل حضور داشتند با دیدن این درگیری دسته جمعی طرفین را دعوت به آرامش می‌کنند و در این هنگام مأموران انتظامی نیز در محل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه پلیس بستگان قاتل را بازداشت می‌کند گفت: در این درگیری روستاییان با پرتاب سنگ و دیگر اجسام سخت موجب شکسته شدن شیشه و وارد کردن آسیب به خودرو خانواده قاتل شدند.

فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: خانواده مقتول معتقدند طرف مقابل برای درگیری به این روستا مراجعه کرده است در حالی که بستگان قاتل این موضوع را رد کرده و عنوان کردند که تنها برای جلب رضایت شاکی در این روستا حضور یافته و هیچ برنامه‌ای برای نزاع نداشتند.

وی با ذکر اینکه در بازرسی از خودرو بستگان قاتل سلاح شکاری کشف شد بیان کرد: پرونده این افراد تکمیل و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز