هواشناسی برای امروز وفردا اعلام کرد:

بیشترین دمای تهران ۴۰ درجه و اهواز ۴۹ درجه / حکمرانی هوای گرم در کشور

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۲:۲۹
کد خبر: ۸۶۲۵۰۳
بیشترین دمای تهران ۴۰ درجه و اهواز ۴۹ درجه / حکمرانی هوای گرم در کشور
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری توده هوای گرم پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری توده هوای گرم پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: بعدازظهر پنجشنبه و جمعه در شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، در استان های مازندران، گلستان، شرق تهران و سمنان بارش پراکنده، گاهی وزش باد و رعد و برق رخ خواهد داد.

وی تأکید کرد: امروز و فردا وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات سبب خیزش گرد و خاک می شود. در همین مدت از اوایل شب تا صبح روز بعد وزش باد و احتمال گرد و خاک، در جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، شمال یزد، قم و جنوب استان تهران پیش بینی می شود.

همچنین در بعدازظهر امروز با افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق، وقوع گرد و خاک در جنوب استان های خوزستان و بوشهر دور از انتظار نیست.

هوای تهران از امروز تا شنبه، صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت امروز و فردا به ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید. بیشترین دمای هوای اهواز نیز از امروز تا پنجشنبه ۴۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز