فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس گزارش داد:

دستگیری ۵۱۳ معتاد و خرده فروش که ۱۸۴ نفر از آنان زیر ۳۰ سال سن دارند

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۸:۴۸
کد خبر: ۸۶۲۵۵۶
دستگیری ۵۱۳ معتاد و خرده فروش که ۱۸۴ نفر از آنان زیر ۳۰ سال سن دارند
فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت که امسال ۵۱۳ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که ۱۸۴ نفر از آنان زیر ۳۰ سال سن داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمود علی فر روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ۱۸۳ نفر از دستگیر شدگان در سنین ۳۰ تا ۴۰ سال، ۱۱۷ نفر در سنین ۴۰ تا ۵۰ سال و ۱۹ نفر نیز بالای ۵۰ سال داشتند که ۳۵ نفر از آنان به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که از این تعداد ۵۳۳ گرم مواد مخدر صنعتی و بقیه سنتی بود.

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس همچنین کشف ۲۴۳ کیلوگرم مواد مخدر، رسیدگی به یک هزار و ۷۸۷ فقره پرونده مبارزه و مقابله با مواد مخدر و دستگیری یک هزار و ۷۶۳ معتاد و خرده فروش را از جمله دستاوردهای نیروی انتظامی گنبد در سال گذشته بیان کرد.

وی احساس ناکامی، کمبود اعتماد به نفس، داشتن شخصیت ضد اجتماعی، ضعف ایمان و آشفتگی عاطفی را از جمله عوامل فردی و قرار گرفتن در معرض خشونت، فقدان انضباط و بی توجهی به ارزش‌های اخلاقی، طلاق و فرار از خانه را از جمله عوامل اجتماعی مصرف مواد مخدر اعلام کرد.

 

نظر شما