آیین رونمایی و ارسال ۲۴ ست تجهیزات پزشکی بانک امانات به ۲۴ استان کشور

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۶:۲۲
کد خبر: ۸۶۲۵۷۶
آیین رونمایی و ارسال ۲۴ ست تجهیزات پزشکی بانک امانات به ۲۴ استان کشور
آیین رونمایی و ارسال 24 ست تجهیزات پزشکی بانک امانات به 24 استان کشور به همت حاج محمد شهرکی خیر داوطلب گلستانی و با مشارکت جمعیت هلال احمر استان با حضور جمعی از مسئولین به میزبانی جمعیت هلال احمر گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ محمدعلی هروی در این مراسم گفت: ایده خیرخواهانه خیر داوطلب گلستانی در ایجاد و تجهیز بانک امانات پزشکی با هدف بهره مندی بیماران نیازمند و کم برخوردار، در نوع خود جدید و بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: این ایده با طراحی و تحویل تعداد ۷ست تجهیزات پزشکی در ۷استان کشور در سال۹۷ آغاز شد و اکنون‌شاهد تحویل ۲۴ست دیگر تجهیزات پزشکی برای ارسال به ۲۴ استان کشور است که مجموعا۳۱ استان را شامل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی مردمی و عام المنفعه در مسیر نوع دوستی همواره از همت بلند خیرین درحوزه سلامت و سایر حوزه های مرتبط، استقبال می کند.

همچنین سلیمی معاون‌ منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در این مراسم ضمن قدردانی از کار بزرگ خیر گلستانی در ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی در سراسر کشور ، خاطرنشان کرد: این فرهنگ پسندیده باید توسط داوطلبان، مردم و به ویژه اصحاب رسانه مورد تعمیم و گسترش باید و شاهد فعالیت بیشتر سایر خیرین در این حوزه باشیم.

وی تصریح کرد: در این آیین رونمایی به عنوان نماینده سازمان داوطلبان و‌ با تأکید بر محور تحقق شعار حلقه اتصال میان نیاز نیازمندان و توان توانگران، آمادگی کامل سازمان را در خصوص بهره مندی از ظرفیت بلند خیرین و داوطلبان در حوزه های مختلف اعلام می داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز