سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان:

دومین شناسه سمن‌های جوانان مازندران هم ثبت شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۱:۵۴
کد خبر: ۸۶۲۶۵۱
دومین شناسه سمن‌های جوانان مازندران هم ثبت شد
سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان مازندران از ثبت دومین شناسه سمن‌های جوانان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ محمدرضا ییلاقی اشرفی با اعلام این خبر گفت: ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی مازندران بسیار گسترده است و بهره‌مندی از قشر جوان با انگیزه و مستعد این فرصت را بوجود آورد تا در بسیاری از زمینه‌ها به‌عنوان یک استان مهم و تاثیرگذار در کشور مطرح شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان افزود: سازمان‌های مردم نهاد نیز امروزه یکی از بازوان کمک به دولت‌ها و جوامع در مسائل مختلف هستند که علاقه‌مندی کشورهای توسعه یافته برای بکارگیری از این ظرفیت، نشان دهنده اهمیت آن برای حرکت در مسیر پیشرفت در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و ... است.

وی گفت: پس از خبر خوشحال کننده اردیبهشت ماه امسال که نخستین سمن جوانان مازندران موفق به ثبت شناسه در وزارت ورزش و جوانان شده بود، دومین سمن جوانان مازندران نیز موفق شد شناسه خود را دریافت کند و در مسیر تخصصی خود فعالیت هایش را با جدیت شتاب بخشد.

ییلاقی اشرفی در این‌باره اظهار داشت: سفیران میراث کهن مازندران، نام دومین سمنی است که موفق به ثبت شناسه شده و در زمینه تخصصی میراث فرهنگی و معنوی مازندران فعالیت خواهد کرد و با توجه به اهداف ترسیم شده حفظ سنت‌ها و آداب و رسوم ایرانی اسلامی، به جامعه خدمت خواهد کرد.

 این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: با توجه به خلاءهایی که در این زمینه وجود دارد و اهمیت میراث فرهنگی در جوامع امروزی،  خدمات جوانان استان بتواند در این زمینه اثرات خوبی را بهمراه داشته باشد.

لازم به ذکر است با نگاهی به برنامه‌های ارائه شده معاونت جدید فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران به‌عنوان متولی سازمان های مردم نهاد جوانان استان، به نظر می‌رسد باید منتظر فصلی نو در بکارگیری از ظرفیت‌های این قشر در بخش های مختلف استان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز