​غفرانی: تکواندو از پر افتخارترین هیئتهای ورزشی البرز است

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۷:۱۹
کد خبر: ۸۶۲۶۵۴
​غفرانی: تکواندو از پر افتخارترین هیئتهای ورزشی البرز است
​مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع سالیانه هیئت تکواندو، این هیئت را یکی از پر افتخارترین هیئتهای ورزشی استان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز باحضور در مجمع سالیانه هیئت تکواندو استان که ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته هیئت تکواندو استان البرز سالی پر فعالیت و پر تلاش را پشت سر گذاشت که میزبانی از مسابقات بین المللی جام فجر و رقابتهای جام باشگاههای آسیا نمونه ی بارزی از این فعالیت ها بود.

وی افزود: در طول میزبانی از این دو رویداد مهم، سعی کردیم علیرغم کمبود و محدودیت امکانات به بهترین نحو ممکن وظیفه و مسئولیت خود را به انجام رسانیم که خوشبختانه این مهم محقق شد.

 
غفرانی تکواندو را رشته ای دارای استعداد و ظرفیت های بالا در استان البرز ارزیابی کرد و گفت: کیمیا علیزاده و پس از آن مهلا مؤمن زاده به عنوان تنها مدال آوران تاریخ تکواندو بانوان کشور در مسابقات جهانی، حاصل همین ظرفیت و پتانسیل بالقوه تکواندو البرز هستند.
 
وی مربیان البرزی تیم های ملی تکواندو رده ها مختلف را موجب غرور و افتخار ورزش استان دانست و ادامه داد: در سال پیش رو استان البرز میزبان مسابقات 11 رشته ورزشی در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خواهد بود که تکواندو دختران یکی از این رشته ها است.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " تکواندو از پر افتخارترین هیئتهای ورزشی البرز است " خاطرنشان کرد: استان البرز همواره در اردوهای تیم ملی و اعزام به مسابقات مختلف سهم بسزا و قابل توجه داشته و در فدراسیون نیز از جایگاه ویزه ای برخوردار است.
 
وی اضافه کرد: برگزاری کلاس ها و دوره های مختلف ارتقای داوری و مربیگری ومسابقات بصورت هفتگی، یکی از رموز اصلی موفقیت تکواندو البرز است، چرا که از دل همین رقابتها استعدادها و افتخارآفرینان آینده ورزش کشور پا به عرصه خواهند گذاشت.
 
غفرانی تصریح کرد: گرچه از لحاظ زیر ساخت ورزشی با مشکلات و کمبودهای فراوانی روبرو هستیم، اما با همین امکانات موجود حدود 15 هیئت ورزشی استان البرز توانستند مقام نخست کشور را در بین هیئتهای استانی بدست آورند که این دستاوردی بزرگ و ارزشمند است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز