برگزاری همایش پیاده روی صبح و نشاط در گلبهار

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۷:۰۸:۰۲
کد خبر: ۸۶۲۷۸۱
برگزاری همایش پیاده روی صبح و نشاط در گلبهار
دبیر هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی گفت: همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط، جمعه 7 تیرماه در گلبهار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، احمد صالح نژاد در نشست خبری این همایش که با حضور گریوانی، مدیر عامل شرکت عمران گلبهار اظهار کرد: این همایش پیاده روی که با پخش زنده تلویزیونی همراه است، ساعت 6:30 صبح روز جمعه 7 تیر ماه از محل میدان ابن سینا آغاز و طی مسافت 5 کیلومتر در محل دریاچه توریستی سنجاقک گلبهار به پایان میرسد.

وی افزود: در سال 96 همایش صبح و نشاط در گلبهار برگزار و با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و تصمیم بر آن شد که همه ساله همایش هایی را در گلبهار برگزار کنیم.

دبیر هیئت ورزش های همگانی خراسان رضوی ادامه داد: در سال 97 با توجه به اختلافی که در بین فدراسیون همگانی و صدا و سیما پیش آمد در موقع مقرر این همایش برگزار نشد و در سال جاری صورت خواهد گرفت.

صالح نژاد با اشاره به اینکه همایش های صبح و نشاط، نماد ورزش های همگانی است، بیان کرد: با توجه به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان، پیگیر برگزاری این نوع همایش ها در شهرستان ها هستیم.

 هومن گریوانی، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار نیز در این نشست گفت: این شرکت علاوه بر وظیفه ذاتی خود که آماده سازی بحث های زیر بنایی است، در حوزه های فرهنگی و ورزشی نیز برنامه هایی برای ساکنین این شهر دارد.

وی افزود: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، شرکت عمران گلبهار قصد دارد این بحث را در شهر داشته و شور و نشاط خوبی را در گلبهار ایجاد کند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در خصوص جوایز این همایش نیز عنوان کرد: در این همایش جوایز بسیار خوبی درنظر گرفته شده که از جمله آن می‌توان به یک دستگاه خودرو، 300 میلیون ریال وجه نقد، سفر عتبات، دوچرخه و جوایز دیگر اشاره کرد.

گریوانی با بیان اینکه برنامه ای ورزشی مدون برای گلبهار در نظرگرفته شده است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و استعداد های مناسبی که در گلبهار وجود دارد، 18 زمین ورزشی در سال های اخیر در این شهر ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: همدلی و همکاری مناسبی با فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان استان داریم که در این راستا امیدواریم برای ورزش گلبهار اتفاقات خوبی رخ دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز