استاندار اردبیل:

پروژه های بیمارستانی ارزشمندی در استان در حال احداث است

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۷:۳۳
کد خبر: ۸۶۲۹۷۳
پروژه های بیمارستانی ارزشمندی در استان در حال احداث است
استاندار اردبیل در دیدار نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و رییس مجمع خیرین سلامت کشور گفت: با مشارکت خیرین سلامت استان پروژه های بیمارستانی ارزشمندی در حال احداث است.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو با بیان اینکه بیمارستان در حال احداث ۲۵۰ تختخوابی نجف زاده با مشارکت خیرین استان و وقف زمین این بیمارستان توسط خیر اردبیلی به ۵۰۰ تختخواب افزایش یافته است و با تکمیل آن به عنوان بزرگترین بیمارستان مرکز استان بخش اعظمی از مشکلات درمانی استان مرتفع می شود.

وی از احداث مرکز دیالیز و چندین مرکز درمانی در نقاط مختلف استان با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان خبر داد و افزود: امسال نیز عملیات اجرایی بیمارستان فوق تخصصی ۶۴ تختخوابی قلب استان آغاز  و به مجموعه های در حال احداث با همت و مشارکت خیرین افزوده می شود و علاوه بر آن یک مجموعه ۴۰۰ تختخوابی دیالیز استان توسط خیرین را در حال احداث داریم که زمین این مجموعه نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تامین شده است.

استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات اقتصادی دولت و تحریم های ظالمانه دشمنان  افزود: خیرین و مردم نوع دوست کشورمان در التیام بخشی به آلام بیماران نقش بسزایی را ایفا می کنند و این بهترین نوع نیکوکاری است و کمک کار خوبی برای دولت هستند.

رئیس شورای سلامت استان در ادامه سخنان خود از تدوین سند توسعه سلامت استان با تاکید بر اجرای برنامه های پیشگیری از ابتلاء به بیماری و نقش هریک از دستگاه ها خبر داد و تصریح کرد : بانوان نیز بعنوان ظرفیت عظیم علاوه بر جلب مشارکت های مردمی می توانند نقش فرهنگی و تبلیغی ارزنده ای را ایفا نمایند.

بهنام جو با اشاره به سفر آتی ریاست جمهوری به استان از تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام پزشکی درمانی استان از محل اعتبارات این سفر خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز