تمدید حمید رضا اسکندری به عنوان رئیس هیات کونگ فو گلستان با کسب کل آراء

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۷:۱۷
کد خبر: ۸۶۲۹۸۰
تمدید حمید رضا اسکندری به عنوان رئیس هیات کونگ فو گلستان با کسب کل آراء
حمیدرضا اسکندری با کسب کل اراء ماخوذه، رئیس هیات کونگ فو گلستان ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجمع انتخابات رئیس هیات کونگ فواستان گلستان با حضور جعفر قدرتی نایب رئیس فدراسیون و بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان گلستان برگزار گردید.

کاندیدهای این دوره اکبر بصیرنیا،ولی سادین، حمیدرضا اسکندری، محمد محسنی شرکت کرده بودند که حمیدرضا اسکندری با کسب کل آراء از 19 رای ماخوزه به عنوان رئیس هیات کونگ فو و هنر های رزمی استان گلستان به مدت 4 سال انتخاب شد.

بهمن طیبی ضمن تشکر از کلیه کسانی که در هیات های ورزشی وقت میگذارند: امیدواریم در دوره جدید گام های موثر تر و با کیفیت بیشتری در هیات کونگ فو و هنر های رزمی برداشته شود.

وی ضمن تلاش برای کمی سازی و افزایش کیفیت این ورزش، عنوان کرد: بایستی از تمام ظرفیت های استان در دو بخش بانوان و آقایان در کونگ فو و هنر های رزمی استفاده شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به لزوم افزایش جامعه آماری ورزش های رزمی در گلستان افزود: بایستی در شهرستان های استان کارهای ویژه تری در این زمینه صورت بگیرد.

وی در رابطه با کیفی سازی فضاها و مربی های ورزشی اظهار کرد: متاسفانه کیفیت فنی مربی ها در بسیاری از رشته های ورزشی بسیار پایین است و به دنبال ارتقاء کیفی نیستند.

وی به لزوم ارائه گزارش دوره قبل و اعلام برنامه های این دوره از سوی ریاست هیات اشاره کرد و افزود: اعضاء مجمع انتظار فراتری نسبت به دوره قبل از ریاست دارند.

در ادامه حمیدرضا اسکندری ضمن تشکر از افراد حاضر، به برخی از برنامه های از پیش تعیین شده هیات در سال 98 اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس ها و همایش های استعدادیابی در جهت پیشرفت علمی کونگ فو، برگزاری دوره های داوری و مربی گری درجه 3 و ارتقاء به درجات بالاتر، برگزاری آزمون ارتقاء فنی کونگ فو کاران دان یک تا چهار،تشکیل کمیته همگانی با توجه به فرمایشات مقام معظم ذهبری مبنی بر توسعه ورزش همگانی، حمایت و توسعه از انجمن ها، کمیته ها و گروه های زیر مجموعه فدراسیون که در استان فعال هستند، تجلیل از پیشکسوتان کونگ فو و میزبانی المپیاد استعدادهای برتر کشور برخی از برنامه های سال 98 میباشد.

وی به جذب اسپانسر در این ورزش اشاره کرد و افزود: در برنامه کاری هیات مجموعه ای بسیار قوی در زمینه اسپانسر خواهیم داشت.

گفتنی است حمید رضا اسکندری در دوره قبل نیز ریاست هیات کونگ فو استان را برعهده داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز