داوری:

میزبانی اردبیلی‌ها در نوع خود بی‌نظیر بود/ از خبرنگاران اردبیل عذر خواهی می کنم

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۶:۵۴
کد خبر: ۸۶۲۹۸۳
میزبانی اردبیلی‌ها در نوع خود بی‌نظیر بود/ از خبرنگاران اردبیل عذر خواهی می کنم
سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: این میزبانی در نوع خود و با توجه به توانمندی‌های موجود بی‌نظیر بود.

به گزارش برنا  و به نقل از پایگاه  خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، افشین داوری در رابطه با میزبانی هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال جهان ۲۰۱۹ در اردبیل اظهار کرد: اصولاً در میزبانی‌های بزرگ و بین‌المللی خصوصاً توسط شهرستان‌ها به طور طبیعی شاهد کم‌وکاستی‌هایی هستیم چرا که زیرساخت‌های کامل وجود ندارد و به هیچ وجه نیز نمی‌توان اردبیل و ارومیه را با تهران مقایسه کرد اما این میزبانی در نوع خود و با توجه به توانمندی‌های موجود بی‌نظیر بود و همگان از این مهم لذت بردیم.

وی افزود: حضور پرشور مردم استان اردبیل و البته توانمندی بسیار بالای لیدرهای حاضر در سالن که خوب و مثبت کار کردند موجب شد تا تمامی این انرژی‌های مثبت به بچه‌های تیم ملی به خوبی منتقل شود.

داوری تصریح داشت: اگر بخواهیم در مجموع این میزبانی را بررسی کنیم، باید بگوئیم که تمامی مسئولان اعم از استاندار، نیروهای امنیتی و انتظامی، نیروهای پزشکی و همه و همه چند ماهی زحمت کشیدند تا این میزبان خوب را شاهد باشیم؛ حالا نیز بعد از این همه زحمت، شیرینی کام مردم بسیار مهم است که در حال حاضر شاهد خوشحالی و نشاط همه مردم ایران هستیم.

 سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در رابطه با عدم صدور به موقع و به تعداد ID کارت‌های اصحاب رسانه استان اردبیل، اشاره داشت: هیچ قصد و غرضی در این مورد وجود نداشت و به دلیل تعداد درخواست‌های بالا بود که به مشکلاتی برخورده بودیم، البته الحمدالله همه کارت‌ها صادر شد حالا ممکن است که در رابطه با خبرنگاران کمی تاخیر به وجود آمده باشد که به شخصه بابت تاخیر و حواشی پیش آمده از تمامی آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: برای برخی از عزیزان سئوال پیش آمده بود که چرا خبرنگاران اعزامی کارت گرفته بودند، باید اشاره کنم و پاسخ دهم که کارت خبرنگاران اعزامی از قبل صادره شده بود.

 
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز