معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی:

حقوق زائر خط قرمز استان است

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۵۸:۱۲
کد خبر: ۸۶۳۰۰۲
حقوق زائر خط قرمز استان است
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی حقوق زائر را خط قرمز استان دانست و گفت: هیچ دستگاهی حق کوچکترین اجحافی در حق زائر ندارد و در صورت رؤیت برخورد خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بعد از بررسی برنامه های روسای کمیته های این ستاد گفت: امسال در تعطیلات تابستان دو سیاست ویژه از جمله تسهیلگری در تامین زیارت هر چه راحت تر برای زائرین و دیگری دفاع از حقوق زائر را دنبال خواهیم کرد چرا که خط قرمز ما در استان  و در مشهد حقوق زائر است.
محمد صادق براتی در همین راستا افزود: هیچ دستگاهی حق کوچکترین اجحافی در حق زائر را نخواهد داشت و در صورت رویت با دستگاه  یا نهاد متولی برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به اقامتگاه های غیرمجاز در مشهد گفت: از تمام دستگاه ها خواهش می کنم در یک بازه زمانی محدود به این اقامتگاه ها پرداخته و تعاملی برای پلمب آن ها صورت گیرد البته فقط واحدهایی که در مهلت های مشخص شده به دنبال کسب مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه نباشند.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استاندار خراسان رضوی گفت: رویکرد استان این است که باید از فرهنگ غنی رضوی برای استفاده هر چه بیشتر زائر در برنامه ها استفاه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز