مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی لرستان خبر داد:

کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد مسکونی خَیِر ساز در استان / مشارکت ۴۰۰ کارشناس کشاورزی در جمع‌آوری زکات

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۶:۱۸
کد خبر: ۸۶۳۰۲۱
کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد مسکونی خَیِر ساز در استان  / مشارکت ۴۰۰ کارشناس کشاورزی در جمع‌آوری زکات
سیدعیسی موسوی‌ گفت: ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی خیر ساز در پلدختر و معمولان امروز چهارشنبه پنجم تیر آغاز می‌شود‌.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان؛ موسوی‌ در جمع خبرنگاران با اشاره به  سفر آیت‌الله تقوی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به استان ، اظهارکرد: این سفر امروز چهارشنبه پنجم تیر و به منظور بررسی وضعیت خدمات‌رسانی به روستائیان خسارت سیل و بهره برداران جهاد کشاورزی و همچنین کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد مسکونی خیرساز انجام می‌گیرد.

او  به شکل‌گیری پویش مردمی نجات انجیرستان پلدختر اشاره کرد و افزود: گروه‌های جهادی در ماه مبارک رمضان برای نجات باغات انجیر پلدختر و معمولان فعال بودند کمااینکه جهاد کشاورزی لرستان نیز در این راستا نهایت همکاری را داشته است.

موسوی با بیان اینکه مراکز جهاد کشاورزی، خط مقدم جهاد شناخته می‌شوند، تصریح کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی همکاری کامل در امر جمع‌آوری زکات دارند.

اوگفت:  برای کلنگ‌زنی ۱۵۰ واحد خیرساز در معمولان حضور می‌یابند کمااینکه در این سفر با مهندسین مراکز جهاد کشاورزی برای توجیه زکات دیدار خواهند داشت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه واژه زکات در قرآن ۳۲ مرتبه تکرار شده است،  تاکیدکرد: ۴۰۰ مهندس در مراکز جهاد در جمع‌آوری زکات همکاری دارند.

او  بابیان اینکه زکات برکات فراوانی برای زندگی  به همراه دارد، خاطر نشان  کرد: سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان زکات در سطح استان لرستان جمع‌آوری شده است.

موسوی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ زکات مستحبی در استان،یادآورشد: بخشی از هم استانی‌های ما در پلدختر از گرمی هوا رنج می‌برند لذا خیرین و پرداخت کنندگان زکات جهت کمک به سیل‌زدگان ورود پیدا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز