مهار آتش‌سوزی تانکر ۳۰ هزار لیتری گازوئیل

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۰۶:۳۲
کد خبر: ۸۶۳۰۵۵
مهار آتش‌سوزی تانکر  ۳۰ هزار لیتری گازوئیل
رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک گفت: آتش‌سوزی یک تانکر 30 هزار لیتری گازوئیل در محور اراک ـ توره با حضور آتش نشانان 4 ایستگاه آتش‌نشانی مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسعود آقازیارتی گفت: پیش از ظهر امروز رانندگان خودروهای عبوری در تماس با آتش‌نشانی اراک از حریق یک تانکر حمل سوخت خبر داده و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی این سازمان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره 2، 5، 10 و 11 را به همراه خودروی فوماتیک به محل حادثه واقع در محور اراک ـ توره، روبروی ایستگاه قطار سمنگان اعزام کرد.

وی تصریح کرد: یک تانکر 30 هزار لیتری حامل سوخت گازوئیل در مسیر غرب به شرق جاده در حال حرکت بوده که در محدوده ایستگاه سمنگان از مسیر اصلی خود منحرف شده و در حاشیه کنار جاده واژگون شده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک با بیان اینکه شعله‌های آتش به حدی بود که از فاصله‌های دور دیده می‌شد، افزود: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، با استفاده از لوله‌های آبدهی آتش‌نشانی و فوم مخصوص از چندین جهت مشغول عملیات شده و اقدام به مهار و خاموش‌سازی این آتش کردند.

آقازیارتی با اشاره به اینکه بر اثر نشتی مواد سوختی این تانکر واژگون شده شعله‌های آتش به اطراف نیز سرایت کرده بود، ادامه داد: با رسیدن خودروی فوماتیک و پاشش کف آتش‌نشانی، آتش گسترده این تانکر که تا حدود زیادی توسط آتش‌نشانان مهار شده بود به طور کامل خاموش شد.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: در تماس اولیه با سامانه 125 اعلام شده بود که راننده و سرنشین آن در داخل کابین خودرو محبوس شده‌اند که خوشبختانه پس از خاموش شدن آتش، مشخص شد هر دوی آنها به طور معجزه‌آسایی از این حادثه جان سالم به در برده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز