دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز:

تبانی و زد و بند کارکنان شهرداری اصلا صحت ندارد

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۵:۰۲
کد خبر: ۸۶۳۰۶۳
تبانی و زد و بند کارکنان شهرداری اصلا صحت ندارد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه تبانی و زد و بند کارکنان شهرداری کرج با یک شرکت پیمانکاری منتفی است، گفت: این افراد فقط در کار خود مرتکب قصور و سهل انگاری شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حاجی‌رضا شاکرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پرونده مربوط به کارکنان شهرداری کرج و یک شرکت پیمانکاری اظهار داشت: تحقیقات در این پرونده انجام و تبانی این افراد با پیمانکار برای دادستانی محرز نشد.

وی افزود: این افراد از لحاظ جرم تبانی اتهامی متوجهشان نیست، اما در کار قصور و سهل انگاری در انجام وظایف داشته‌اند، در بررسی‌های مشخص شده موضوع همکاری و هماهنگی بین کارمندان شهرداری و پیمانکار در مورد دریافت پول منتفی است، اما به دلیل قصور و غفلت این افراد با آنها برخورد شده است.

شاکرمی با بیان اینکه آن فرد هم با قرار وثیقه آزاد شده و ملکی هم به شهرداری واگذار کرده است، گفت: این فرد مقداری هم چک داده و به وی مهلت داده شده که ظرف دو ماه بعد از کارشناسی تمام مطالبات شهرداری را پرداخت کند و اگر ظرف دوماه پرداخت نکند مجددا با برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اتهام کارکنان شهرداری کرج به عنوان تبانی و بردن مال غیر نیست و قصور در انجام وظیفه منتهی به تضییع حقوق بیت‌المال است، تصریح کرد: در حال حاضر مجازات کارکنان با قضیه پیمانکار متفاوت است و به هرشکل اگر جرم رشوه و تبانی باشد جرم بسیار مهمی است یکی از دلایلی که زود آزاد شدند این بود که جرم آنها متفاوت بود و زدو بند محرز نشد.

 

نظر شما
پرونده ویژه