تورهای ویژه برای ورود گردشگر خارجی به آذربایجان غربی تشکیل می شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۴:۵۲
کد خبر: ۸۶۳۱۴۵
تورهای ویژه برای ورود گردشگر خارجی به آذربایجان غربی تشکیل می شود
بمنظور جذب بیشتر و مداوم گردشگران خارجی به استان، شبکه تخصصی از تورهای ورودی متشکل از فعالین گردشگری و نهادهای و تشکلهای مرتبط از بخشهای دولتی و خصوصی راه اندازی می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، تشکیل هسته تورهائی که بتوانند گردشگران مختلف را کشورهای همسایه به این استان بیاورند، موضوعی مهمی است که این اداره کل در دستور کار خود قرار داده است.

این اقدام یکی از فعالیت های بین المللی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان در حوزه گردشگری است تا با سرمایه گذاری بر روی کشورهای هدف، موازنه تبادل توریسم براساس بازارهای هدف گردشگری استان برقرار شود.

هسته اولیه این تورهای ورودی متشکل از دفاتر خدمات مسافرتی، هتل داران، موسسات دانشگاهی ، راهنمایان گردشگری، شرکت های حمل و نقل و سایر افراد حقیقی و حقوقی صاحبنظر و فعال می باشد تا ضمن بررسی موقعیت ها، فرصت ها و تعیین اهداف، ساز و کار عملیاتی نمودن آن را با لحاظ همه موارد قانونی، تدوین نمایند.

از هیمن رو، بمنظور تببین موضوع و رسیدن به اجماع نظر، دیروز جلسه ای با حضور نمایندگان و مسئولین ادارات و نهادهای مرتبط از جمله: نمایندگی وزارت امور خارجه، امور اقتصادی استانداری، اتاق بازرگانی، دانشگاه علوم پزشکی، حمل و نقل جاده ای استان ، سازمان مدیریت صنعی استان و انجمن های صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ، راهنمایان گردشگری و جامعه هتلداران  در این اداره کل برگزار شد.

بر اساس مباحث و گفتگوهای این جلسه ، قرار است به زودی اعضای نهائی هسته تورهای ورودی استان مشخص و ضمن اعلام آن به مراجع مدنظر، فعالیت خود را بر اساس چارچوب های تدوین شده آغاز نمایند.

رویکرد اصلی و خاص  شبکه تورهای ورودی بر این اصل استوار خواهد بود که ضمن آسان سازی امور و تبلیغات در کشورهای هدف، زمینه ورود هر چه بیشتر طیف های مختلف گردشگران را به استان فراهم سازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز