افت ولتاژ برق ادارات را تعطیل کرد

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۸:۰۷:۰۷
کد خبر: ۸۶۳۲۵۳
افت ولتاژ برق ادارات را تعطیل کرد
رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه گفت: به دلیل افت ولتاژ برخی ادارات این شهرستان تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهرداد تابش‌نژاد ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته برای کاهش ساعات پیک مصرف از ساعت 12 ادارات شهرستان تعطیل و بعد از آن باحضور کارشناسان ساعات پیک‌بار را بررسی کردیم.

وی عنوان کرد: این شرکت در سه ماه اول امسال  84 درصد از مطالبات خود را وصول کرده است این در حالی است که میزان وصول مطالبات سال گذشته 97 درصد و در حدود 100 میلیارد ریال بوده است.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه با اشاره به میزان سرقتی کابل‌های شبکه برق اظهار داشت: در 3 ماه اخیر حدود 12 هزار متر کابل شبکه برق در شهرستان کهگیلویه به سرقت رفته است.

وی با اشاره به همکاری ادارات و نهادهای شهرستان برای کاهش ساعات پیک بار تصریح کرد: روز گذشته اداره مخابرات و نیز یکی از جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی شهرستان ژنراتور خود را وارد مدار کرده و این دو مورد تا حدود زیادی کاهش نوسانات جریان برق شهر دهدشت را جبران کرده است.

تابش‌نژاد تصریح کرد: در سال گذشته تعداد 70 عدد ترانس برق را در اکثر نقاط شهر دهدشت وارد مدار کردیم تا بتوانیم کاهش ولتاژ را جبران کنیم و همین عامل باعث شد در سال جاری تاکنون کمترین میزان خاموشی را داشته باشیم.

وی افزود: برای کاهش مصرف در ساعات پیک‌بار با تمامی ادارات شهرستان، 4 جایگاه سوخت شهر دهدشت و نیز تمامی طرح‌های کشاورزی تا 15 شهریورماه جاری تفاهم نامه امضا کردیم.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه عنوان کرد: میزان مصرف برق مشترکان شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته تاکنون حدود 5 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در بین استان‌های کشور خوشبختانه تا الان ساعات پیک‌بار مصرف را رعایت کرده و خارج از پیک‌بار مصرف نکردیم.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه با اشاره به اعمال تعرفه برق گرمسیری درجه‌ یک در فیش‌های مشترکین عنوان کرد: ماه‌های تیر و مرداد تعرفه گرمسیری درجه‌ یک برای تمامی مشترکین کهگیلویه بزرگ اعمال می‌شود و به لحاظ ریالی در این دو ماه به میزان 30 درصد نسبت به دیگر ماه‌های سال کاهش قیمت داریم.

تابش‌نژاد با اشاره به میزان برق مصرفی مشترکین دهدشت در روز گذشته تصریح کرد: روز گذشته میزان برق مصرفی مشترکین شهر دهدشت 71 مگاوات بوده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 مگاوات افزایش مصرف داشته است.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان بیان کرد: در سه ماه اول سال جاری تاکنون 84درصد از مطالبات خود را وصول کردیم از طرفی دیگر میزان وصول مطالبات سال گذشته 97 درصد و در حدود 100 میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: بیشترین میزان وصول مطالبات در سال گذشته مربوط به بخش خانگی بوده است و در 3 سال اخیر در حوزه وصول مطالبات مقام اول استان را کسب کردیم.

تابش‌نژاد خاطرنشان کرد: میزان 15 تا 20 درصد از انرژی برق در شهرستان تلف می‌شود که بیشتر به‌خاطر اشتراک‌های غیرمجاز و خرابی‌های کنتورها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز