با حضور ۹ چهره مشهور ادبی در مشهد در حال برگزاری است

انتقال تجربه ستارگان ادبیات به مشهدی‌ها

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۴:۰۳
کد خبر: ۸۶۳۳۹۰
انتقال تجربه ستارگان ادبیات به مشهدی‌ها
مردم مشهد روزهای ششم و هفتم تیرماه، میزبان 9 چهره موفق و مشهورِ مرتبط با حوزه ادبیات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رویداد همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه از امروز آغاز شده و رویداد کتاب‌های گویا در هفتم تیرماه به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

در این سلسله برنامه‌های دو روزه، هوشنگ مرادی کرمانی، محمدعلی بهمنی، مهدی فیروزان، شکوه قاسمنیا، محمد شمس لنگرودی، پیمان خاکسار، رستاک حلاج، نرگس آبیار و مسعود فراستی با حضور در مشهد، به انتقال تجربیات خود به علاقمندان مشهدی و طبقه خلاق ادبی این شهر خواهند پرداخت.
در رویداد اول که «گفتگوهای انتقال تجربه (EST)» نام دارد، هفت چهره ادبی بر روی استیج تالار شهر مشهد رفته و دقایقی به ارائه تجربه خود به مخاطبان می‌پردازند. در رویداد دوم نیز که «کتاب‌های گویا (T-Books)» نام دارد، شش چهره موفق در برابر علاقمندان خود قرار گرفته و به سوالات آنها پاسخ می‌‌دهند.
همایش گفتگوهای انتقال تجربه، روز پنجشنبه ششم تیرماه در تالار شهر واقع در میدان شهداء و رویداد کتاب‌های گویا روز جمعه در سالن تئاتر شهر کتاب واقع در چهارراه ابوطالب برگزار خواهد شد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی برگزارکنندگان برنامه، علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.estevents.ir مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز