فرمانده سپاه شهرستان بهشهر خبر داد:

بازگشت پیکر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه به وطن

۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۹:۵۷
کد خبر: ۸۶۳۴۲۶
بازگشت پیکر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه به وطن
بهشهر به عطر بازگشت پیکر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» معطر می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ سرهنگ پاسدار حسن پورقربان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به ارزش‌های والای شهدا و ایثارگری آنها اظهار کرد: شهیدان راه روشن استقلال، عزت و عظمت را تا ابد برای همه آزادگان و حق‌طلبان تاریخ ترسیم کردند و با رساترین فریاد، مستکبران و جهانخواران عالم را به خاک مذلت نشاندند.

وی افزود: پاسداشت فرهنگ شهید و شهادت در واقع گرامیداشت جهاد، حماسه و مقاومت در برابر همه شیاطین و طاغوت‌های زمان است.

فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان بهشهر در ادامه تاکید کرد: شناساندن فداکاری‌ها و رشادت‌های همه جانبه شهدا بر نسل‌های جوان، یکی از راه‌هایی است که می‌توانیم ادای دین نماییم.

سرهنگ پاسدار پورقربان در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، بیان کرد: گاهی رنج و زحمت زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست و نگذارید غبارهای فراموشی روی این خاطره‌های گرامی را بگیرد.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: رجعت سرخ پیکر مطهر شهید ابراهیم عشریه از شهدای مدافع حرم استان مازندران و شهرستان نکا برای دفاع از حریم ولایت تا آخرین قطره خون برابر دشمنان آل الله ایستاد و باری دیگر عطر مقاومت و شهادت را به مشام رساند.

وی تصریح کرد: شهید ابراهیم عشریه از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که اواخر سال 94 برای دفاع از حریم آل الله رهسپار سوریه شد و در 25 فروردین ماه 95 در عملیات آزادسازی منطقه العیس در جنوب حلب مجروح و سپس جاوید الاثر گشت و با گذشت 54 روز و با پیگیری های به عمل آمده و دریافت قرائن و شواهد متقن خبر شهادت وی رسماً تائید و به عنوان شهید جاوید الاثر نام گرفت.

سرهنگ پورقربان در پایان از بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه»  همزمان با ایام شهادت حضرت امام صادق علیه السلام به شهرستان بهشهر خبر داد و گفت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه پس از گذشت بیش از 3 سال به دیار علویان بازگشت و روی دستان مردم ولایتمدار مازندران تشییع خواهد شد؛ بار دیگر شهرستان بهشهر عطر بوی شهادت را به خود می‌گیرد و مراسم وداع با پیکر پاک این شهید والامقام روز پنج شنبه (امروز) 6 تیر ساعت 17:30 در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) شهرستان بهشهر برگزار خواهد شد لذا از تمامی مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان دعوت بعمل می آید تا در این مراسم باشکوه شرکت نمایند.

به گزارش برنا؛ شهید ابراهیم عشریه پنجمین شهید مدافع حرم از شهرستان نکاست که والده این شهید والامقام از خطه شهید پرور خلیل‌شهر شهرستان بهشهر می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز