خراسان رضوی جایگاه ویژه‌ای در توسعه ورزش همگانی کشور دارد

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۱:۴۷
کد خبر: ۸۶۳۹۹۵
خراسان رضوی جایگاه ویژه‌ای در توسعه ورزش همگانی کشور دارد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: جایگاه ورزش همگانی خراسان رضوی در سطح کشور رفیع است و در بحث توسعه ورزش همگانی رتبه نخست کشور را داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در حاشیه همایش پیاده روی صبح و نشاط اظهار کرد: استقبال خوبی از این همایش صورت گرفت و بیش از ۳۵ هزار نفر در این پیاده روی حضور داشتند، همچنین با توجه به اینکه گلبهار شهر جدیدی است انتظار چنین جمعیتی را نداشتیم.

وی ادامه داد: این جمعیت نشان‌دهنده آن است که ورزش همگانی در میان مردم ما نهادینه شده و مردم از اینگونه برنامه ها استقبال می کنند نتیجه این پیاده‌روی توسعه ورزش همگانی باید باشد، ما زمانی می‌توانیم این پیاده‌روی را موثر بدانیم که توسط آن ورزش همگانی را توسعه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: جایگاه ورزش همگانی خراسان رضوی در سطح کشور رفیع است و در بحث توسعه ورزش همگانی رتبه نخست کشور را داریم، همچنین هیئت ورزش‌های همگانی استان نیز جزو ۵هیئت برتر کشور است.

فتاحی عنوان کرد: ما در ورزش همگانی، قهرمانی، روستایی و بانوان جزو استان‌های برتر کشور هستیم این نشان دهنده آن است که ورزش خراسان رضوی جایگاه خود را پیدا کرده و باید با وفاق و همدلی میان هیئت‌ها، استفاده از خدمات بخش خصوصی و دولت ورزش را باید در میان خانواده ها نهادینه کنیم.

وی افزود: هر ریالی که در ورزش هزینه می‌شود صدبرابر از هزینه‌های دیگر همچون درمان کاسته می‌شود و این موضوع برای نظام ودولت اهمیت بالایی دارد که جامعه پرنشاط و سالمی داشته باشیم .

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: امروزه همه به این نتیجه رسیدند هیچ چیز به اندازه ورزش نمی تواند از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری و سلامت جسمی مردم را تضمین کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز