نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با برنا :

جوانان پلدخترچشم انتظار بازسازی کامل مجموعه ورزشی هستند/ تلاش ها برای بازسازی آن قابل تحسین است

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۰:۱۱
کد خبر: ۸۶۴۱۲۶
جوانان پلدخترچشم انتظار بازسازی کامل مجموعه ورزشی هستند/ تلاش ها  برای بازسازی آن قابل تحسین است
سید حمید رضا کاظمی به خبرگزاری برنا گفت: جوانان پلدختری بی صبرانه چشم انتظار بازسازی کامل مجموعه ورزشی هستند .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کاظمی در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی خسارت دیده ازسیل پلدختر با بیان اینکه  سیل فروردین ماه باعث وارد شدن خسارت جدی به تنها مجموعه ورزشی شهر پلدختر شد ،اظهار کرد:  تخریب فضاهای ورزشی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان  براثر سیل باعث بلاتکلیف شدن جوانان شهر شد.

او با بیان اینکه نشاط وشادابی هرجامعه جوانان آن هستند ، افزود: جوانان پلدختری بی صبرانه  چشم انتظار بازسازی کامل مجموعه ورزشی هستند .

کاظمی با اشاره به سفر اخیر وزیر ورزش وجوانان وبازدید از مجموعه ورزشی پلدختر  ، تصریح کرد: از تلاش های وزارت ورزش و  اداره کل ورزش جوانان استان و اداره ورزش شهرستان برای جدیت در کار بازسازی تشکر می کنم که با دست خالی وفعالیت جدی بخشی از سالنهای ورزشی ومجموعه را آماده  استفاده کردند .

نماینده مردم پلدخترومعمولان  در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر لزوم تسریع در روند بازسازی استخر شنای پلدختر  ،خاطر نشان کرد:باتوجه به آغاز فصل گرما وتمایل جوانان به شنا در صورت عدم بازسازی استخر امکان تلفات جانی در رودخانه کشکان مانند قبل از وجود استخر نیز وجوددارد لذا استخر شنا مشکلاتی دارد که با توجه به شدت گرما در پلدختر باید این نواقص رفع شوند .

او  بیان کرد: به دنبال این هستیم با توجه به موانعی که استخر شنا و زمین چمن دارد وزیر ورزش را به پلدختر بیاوریم تا ضمن افتتاح اماکن بازسازی شده از او برای رفع نواقص کمک بگیریم.

کاظمی یادآورشد: پلدختر دارای همین یک مجموعه ورزشی است وتلاش ها برای بازسازی آن قابل تحسین است ولی این تلاش ها باید مضاعف شود تا با سفر وزیر ورزش بتوانیم کل مجموعه ورزشی را به طور کامل آماده بهره برداری کنیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز