سرپرست ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با خبرگزاری برنا :

روند بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر مطلوب و رضایت بخش است /بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر با جدیت ادامه دارد

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۷:۰۳
کد خبر: ۸۶۴۱۴۶
روند بازسازی مجموعه ورزشی  پلدختر مطلوب و رضایت بخش است /بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر با جدیت ادامه دارد
سید علی کریمی به برنا گفت: روند بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر مطلوب و رضایت بخش است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کریمی در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی خسارت دیده ازسیل اخیر پلدختر که با حضور سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت ،اظهار کرد:سیل فروردین ماه خسارات جدی به مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر وارد کرد ولی پس  از وقوع سیل باتلاش هایی که در سطح وزارت ورزش وجوانان واز طرف مقام عالی وزارت  جناب دکتر سلطانی فر وهماهنگی هایی که در سطح استان صورت گرفت  توانستیم شرایط ی را مهیا کنیم تا جناب دکتر سلطانی فر  به استان سفر کنند  واز نزدیک میزان خسارات وارد شده به مجموعه ورزشی را مشاهده کنند.

او با بیان اینکه اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان به بازسازی مجموعه تخصیص داده شد ،افزود: 5سالن ورزشی از فضاهای مجموعه براثر سیل دچار خسارت شده بود که با تلاش های صورت گرفته 3سالن را آماده بهره برداری کرده ایم.

کریمی با بیان اینکه  روند بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر مطلوب و رضایت بخش بوده است ،تصریح کرد: بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر با جدیت ادامه دارد .

سرپرست ورزش وجوانان لرستان همچنین بااشاره به روند بازسازی زمین چمن مجموعه ، گفت: بذرپاشی زمین چمن مجموعه هفته آینده انجام و سیستم آبرسانی هوشمند  برای آبدهی زمین چمن نیز ایجاد خواهد شد .

به گفته کریمی بازسازی و نصب کف پوش سالن های ورزشی پلدختر در آخرین مراحل است و  همه سالن ها آماده بهره برداری هستند.

او بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح سالن دوومیدانی خرم آباد و بهره برداری از اماکن ورزشی بازسازی شده پلدختر به لرستان سفر خواهد کرد . 

 سرپرست ورزش وجوانان پلدختربااشاره به روند یازسازی استخر شنای پلدختر نیز   خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه به سیستم موتورخانه استخرخسارات جدی وارد شده است   در بحث استخر  مشکلاتی وجودداردولی پیگیر یک توافق نامه هستیم تا با  استفاده از این توافق  نامه اعتباری برای بازسازی فضا ها  تخصیص بدهیم .

کریمی در پایان  ابراز امیدواری کردظرف هفته های آینده شاهد بهره برداری ازهمه  فضاهای ورزشی این مجموعه باشیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز