مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خبرداد:

برقراری تردد در پل " بابازید "

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۷:۳۶
کد خبر: ۸۶۴۱۶۸
برقراری تردد در پل  بابازید
عباس شرفی گفت: پس از دوماه تلاش شبانه‌روزی راهداران عملیات بهسازی، آسفالت و ایمن سازی پل بابازید به اتمام رسید و تردد در آن برقرار شد.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛شرفی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اعلام این خبر ،اظهار کرد: پل بابازید در محور بابازید- سیمره که در سیل فروردین امسال تخریب شده بود با تلاش شبانه‌روزی و جهادی راهداران بهسازی، آسفالت و ایمن سازی شد و تردد وسایل نقلیه در آن برقرار شد.
 
او با بیان اینکه این محور از راه‌های شریانی جنوب به غرب و شمال غرب کشور است، افزود: عملیات بهسازی پل بابازید از 17 اردیبهشت ماه با حمایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پیگیری مدیریت ارشد استان و تلاش شبانه روزی راهداران و مشارکت بخش خصوصی آغاز شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: در پروژه بهسازی و آسفالت پل بابازید به طول 230 متر، بیش از 70 هزار مترمکعب خاکریزی انجام شده، ارتفاع خاکریز 14متر، عرض پایین خاکریز 40 متر و عرض بالای آن 13 متر و دو لایه آسفالت به عرض 12.5 متر اجرا شده است.
 
شرفی با قدردانی از همه دست‌اندرکاران پروژه بهسازی پل بابازید یادآورشد: با بهره‌برداری از این پروژه، تردد مردم منطقه به شهر پلدختر و همچنین تردد وسایل نقلیه از جنوب به غرب و شمال غرب کشور برقرار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز