پرداخت شدن ۲ میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق به کشاورزان

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۰:۵۵
کد خبر: ۸۶۴۵۶۰
پرداخت شدن ۲ میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق به کشاورزان
مسئول مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ میلیارد ریال پاداش مدیریت مصرف برق به کشاورزان استان در سال گذشته پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید احسان بزرگواری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار و 800 مشترک تعرفه کشاورزی، سال گذشته با حوزه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان قرارداد همکاری باهدف مدیریت مصرف برق منعقد کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و 171 مشترک به مفاد تفاهمنامه پایبند بوده و پاداش مدیریت مصرف برق دریافت کردند، ادامه داد: براساس آن تفاهمنامه، مبلغی حدود 2 میلیارد ریال به این مشترکان به‌عنوان پاداش پرداخت شده است.

بزرگواری افزود: امسال نیز حدود یک هزار و 950 مشترک باتعرفه کشاورزی با این شرکت تفاهمنامه منعقد نموده که امیدواریم تمامی این مشترکان به مفاد تفاهمنامه پایبند بوده تا پاداش مدیریت مصرف برق به آنان پرداخت شود.

وی با تشریح جزئیات این تفاهمنامه، خاطرنشان کرد: کشاورزانی که با واحد مدیریت مصرف این شرکت تفاهمنامه منعقد کرده و از ساعت 12 تا 16 از 15 خردادماه تا 15 شهریورماه اقدام به خاموش کردن پمپ چاه‌های آب خود کنند از پاداش مدیریت مصرف برق بهره مند می‌شوند.

بزرگواری تصریح کرد: براساس این تفاهمنامه، اگر مشترکان برق تعرفه کشاورزی که دارای تفاهمنامه با شرکت توزیع نیروی برق هستند در این چهار ساعت اقدام به مدیریت مصرف برق خود کنند از 20 ساعت برق مصرفی رایگان برخوردار می‌شوند.

وی تعداد مشترکان تعرفه کشاورزی در این استان را حدود 2 هزار و 300 اشتراک عنوان کرد و گفت: تمامی کنتورهای فهام این تعرفه از راه دور قرائت و قطع و وصل می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز