شنا کردن در رودخانه آبشار بیشه مانند مرگ است / نصب ۲۰ تابلو شنا ممنوع در منطقه

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۲:۱۱
کد خبر: ۸۶۴۷۳۹
شنا کردن در رودخانه آبشار بیشه مانند مرگ است / نصب ۲۰ تابلو شنا ممنوع در منطقه
فرماندار خرم آباد در حاشیه جلسه ستاد بحران شهرستان گفت: دومین جاذبه گردشگری لرستان که روزانه جمعیت زیادی بازدید دارد، بعد از قلعه فلک الافلاک، آبشار زیبای بیشه است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اسد عبدالهی  با بیان اینکه این آبشار مشکلات خاص خود را دارد که بخشی از مشکلات آن ناشی از سیل امسال بود، افزود: بخشی دیگر مشکل بیشه، شیوه اداره کردن آن است که باید یا به بخش خصوصی واگذار شود و یا یک شرکت دولتی  آن را تحویل بگیرد.

فرماندار مرکز لرستان با اشاره به اینکه فعلا از روی ناچاری دهیاری آن را مدیریت میکند، خاطر نشان کرد: علی رغم اتخاذ تدابیری که باید جهت عدم ایجاد مشکل برای گردشگران اعمال شود، اما متاسفانه خود گردشگران خصوصا در بحث شنا کردن رعایت نمیکنند.
 
عبدالهی تصریح کرد: با وجود نصب ۲۰ تابلو شنا ممنوع در منطقه، وجود چند نجات غریق و تدابیر لازم اما به دلیل اینکه جمعیت زیادی از گردشگران که گاهی از ۱۵۰ تا ۲ هزار و ۲۰۰ خودرو هم میرسد کنترل آن مشکلاتی را به بار آورده است.
 
وی تاکید کرد: عدم رعایت و توجه به تابلوهای هشدار دهنده موجب شده که متاسفانه از اول خرداد تا کنون ۶ نفر از هم وطنان ما کشته شوند.
 
فرماندار خرم آباد افزود: رودخنه خروشان و وحشی است و آب آن ۳ برابر شده و عمق برخی از نقاط آن به ۱۵ متر رسیده و از دست نجات غریق هم با این مشکلات رودخانه، کاری ساخته نیست.
 
عبدالهی خاطر نشان ساخت: امشب قرار شد که با استفاده از عوامل شهرداری ها و هیات های ورزشی، غواص ها را افزایش دهیم و همچنین لیست کسانی که از خرداد ۹۸ تا کنون کشته شده اند به صورت بیلبورد نصب کنیم تا کسانی که میخواهند شنا کنند با دیدن این اسامی فکر شنا کردن را از ذهن خود بیرون بیاورند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز