از فرش‌آرای ۹۸ رونمایی شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۵:۵۹
کد خبر: ۸۶۵۰۲۶
از فرش‌آرای ۹۸ رونمایی شد
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: مراسم رونمایی از پیراهن فصل جدید تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مراسم رونمایی از پیراهن فصل جدید تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد عصر روز دوشنبه با حضور رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی، مدیران باشگاه فرش‌‌آرا، بازیکنان و کادر فنی در سالن اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در حاشیه رونمایی از پیراهن فصل جدید تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: باشگاه‌های ورزشی باید علاوه بر بعد ورزشی در بخش فرهنگ نیز فعال باشند، فرش‌آرا به تمام معنا در بعد فرهنگی فعالیت دارد، در کنار فعالیت فرهنگی و ورزشی مجموعه فرش‌آرا در زمینه صنعت نیز از واحدهای موفق هستند و توانستند در زمینه کارآفرینی نیز موفق باشند.

احسان اصولی ادامه داد: تیم‌ها، بازیکنان و هواداران مشهدی همگی در کنار بحث‌های فنی و نگاه کردن به سکو و قهرمانی، حوزه‌های اخلاقی را هم باید مدنظر داشته و واجد برجستگی‌ها و ویژگی‌های خاص پایتخت معنوی ایران باشند.

وی افزود: باشگاه فرش‌آرا تیمی بی‌حاشیه و از لحاظ اخلاقی نیز متعالی و پیشگام بوده و در این عرصه می‌تواند به‌عنوان تیمی شاخص در سطح کشور معرفی شود.

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: فرش‌آرا فصل گذشته نتایج بسیار خوبی را کسب کرد و امسال در کنار بحث اخلاق باید روی قهرمانی متمرکز شود.

اصولی اظهار کرد: هزینه کردن در حوزه ورزش را سرمایه‌گذاری می‌دانیم چرا که تضمین‌کننده مصونیت جامعه در برابر آسیب‌ها و گزندهای اجتماعی است.

سرمربی جدید تیم فوتسال فرش‌آرا نیز در ادامه در خصوص شرایط فرش‌آرا در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ برتر گفت : هدف ما این است که سال متفاوتی داشته باشیم و باعث شادی هواداران فرش‌آرا در استان و شهر مشهد باشیم.

مجید مرتضایی ادامه داد: نیم نگاهی به قهرمانی داریم اما ابتدا هدف ما قرار گرفتن در بین ۸ تیم است تا در پلی آف حاضر باشیم.

گفتنی است؛ در‌ حاشیه این مراسم از حمید شاندیزی سرمربی تیم فوتسال امید تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز