به منظور معرفی اعضا شورا و بررسی طرحهای فناوری ؛

جلسه شورای علمی فناوری پارک علم و فناوری اردبیل برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۱:۳۳
کد خبر: ۸۶۵۱۵۶
اولین جلسه شورای علمی فناوری پارک علم و فناوری اردبیل در سال ۱۳۹۸ به منظور معرفی اعضای شورا و بررسی طرح های فناورانه جهت استقرار در موسسات پارک با حضور اعضاء شورا و به ریاست دکتر ابراهیم پور رئیس محتر‌م پارک علم و فناوری اردبیل در محل پارک برگزار گردید.

به گزارش برنا،رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در راستای ماموریت های پارک علم و فن اوری اردبیل جهت ایجاد اکوسیستم نوآوری و فناوری ارائه نمودند.

ابراهیم پور ضمن ارائه چالش های پیش روی واحد های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان اردبیل به تشریح اهداف شورای علمی و فناوری پارک و همچنین چگونگی استفاده از پتانسیل های موجود در اعضای شورای پارک برای پیشبرد برنامه ها پرداخت.

در ادامه عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و عضو شورای علم و فناوری پارک علم و فناوری به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص تسهیل و تسریع در روند های پیش روی واحد های فناوری پرداخت و از آمادگی استانداری جهت حمایت های همه جانبه از استارت آپ ها و کسب و کار های نوین مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان تاکید کردند.

رحیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و یکی دیگر از اعضای شورای علمی و فناوری پارک نیز با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده در این مجموعه برای اشتغالزایی جوانان و همچنین قوانین و مقررات حمایتی حوزه تعاون  را حائز اهمیت خواند.

در این جلسه در خواست پذیرش   هشت واحد فناور و تحقیق و توسعه، در خصوص استقرار در پارک علم و فناوری اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و با پذیرش آنها، در  موسسات پارک علم و فناوری اردبیل موافقت گردید.

 و در خصوص ارائه تسهیلات به موسسات مستقر در پارک بحث و بررسی صورت پذیرفت و با  اعضا شورا به بحث و بررسی نسبت به نحوه ارائه تسهیلات به واحدهای فناور پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه احکام اعضای جدید شورای پارک  اهدا گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز