استاندار گلستان:

واحد های صنعتی خسارت دیده سیل گلستان هنوز تعیین تکلیف نشده اند

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۷:۵۲
کد خبر: ۸۶۵۵۱۸
واحد های صنعتی خسارت دیده سیل گلستان هنوز تعیین تکلیف نشده اند
استاندار گلستان گفت: با توجه به اینکه مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی استان آسیب وارد شده اما هنوز تعیین تکلیفی از سوی هیات دولت در این رابطه صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛هادی حق شناس عصرسه شنبه در توضیح روند رسیدگی به مناطق سیل زده گلستان ضمن بیان اینکه  از ۹۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی ۱۰۰ درصد آسیب دیده اسناد ۶۸ هزار هکتار آماده شده است اظهار کرد: تا چند روز آینده مجموعاً ۵۲ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت می شود

وی به روند افزایشی تعداد پرونده های معرفی شده به بانک ها اشاره کرد و تصریح کرد: طی یک هفته گذشته تعداد پرونده های معرفی شده به بانک ها از ۱۳ هزار و ۳۷۲ پرونده به ۱۴ هزار و ۲۹ پرونده افزایش یافته است.

حق شناس همچنین گفت: طی یک هفته گذشته روند عقد قرارداد در بانک ها از سه هزار و ۱۷۹ پرونده به پنج هزار و ۲۷۷ فقره رسیده است.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: ۶ هزار واحد مسکونی از مجموع ۱۷ هزار و ۸۰۰ واحد آسیب دیده به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تعلق دارد.

وی از مرمت راه های خسارت دیده گلستان تا پایان تابستان خبر داد و اذعان داشت: دولت مبلغ سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان برای ابنیه راه ها مصوب کرده است.

وی یاداور شد: با توجه به اینکه مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی استان آسیب وارد شده اما هنوز تعیین تکلیفی از سوی هیات دولت در این رابطه صورت نگرفته است.

 

نظر شما