نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

جنگ نرم برای کشور یک فرصت است

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۶:۳۰
کد خبر: ۸۶۵۶۳۷
جنگ نرم برای کشور یک فرصت است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: جنگ نرم با وجود تهدیدهای خود برای ما یک فرصت به شمار می رود که باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در نشست شورای اداری استان قزوین افزود: در دوران جنگ سخت از فرصت‌ها استفاده کردیم و شاهد خلق ارزش‌های زیبا و دستیابی به یک اقتدار مثال زدنی بودیم.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در عرصه جنگ نرم جهاد کبیر را مطرح ساخته اند که نشانگر اهمیت مقابله با تهدیدات  دشمن در این حوزه است، اظهار داشت: در این حوزه با تلفات انسانی متفاوت نسبت به جنگ سخت و نظامی روبرو هستیم که آن آسیب به انسانیت و فرهنگ است.
نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز آمریکا به عنوانمرکزیت استکبار و حامی اصلی ترور و جنایت در دنیا، جنگ جدیدی را علیه ما آغاز کرده است که همانا جنگ نرم و هجوم از طریق حوزه‌های فرهنگی و فضای مجازی است.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خداوند در قران اشاره کرده که تصمیم خود را برای آینده و عاقبتجهان گرفته است، افزود: براین اساس بندگان شایسته خدا زمام جهان را به دست خواهند گرفت.
وی اظهار داشت: هرکس مرد میدان خداست به وظایف دینی و رسالت الهی خود عمل می‌کند که شهدا از این دست بودند.
آیت الله عابدینی در ادامه با اشاره به تشییع پیکرهای پاک و مطهر ۲۲ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در قزوین در روز  جاری، گفت: این مراسم فضای استان قزوین را معطر، معنوی و پرشور ساخت و ما را به یاد رسالت‌های دینی مان انداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز