معاون عملیات ترافیک پلیس راه راهـور ناجا

حضور مستمر و فعال گشت‌های پلیس و راهداری در طرح تابستانی

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۳:۰۵
کد خبر: ۸۶۵۶۸۶
حضور مستمر و فعال گشت‌های پلیس و راهداری در طرح تابستانی
معاون عملیات ترافیک پلیس راه راهـور ناجا گفت: در طرح تابستانی با هدف خدمت به مسافران گشت‌های پلیس راه و راهداری حضوری مستمر و فعال در جاده‌ها خواهند داشت.

به گزارش برنا،سرهنگ خسروجردی, معاون عملیات ترافیک پلیس راه راهـور ناجا در جلسه بررسی و برنامه ریزی جهت کاهش تصادفات و ایمن سازی محور‌های استان در راهداری اردبیل گفت: در طرح تابستانی با هدف خدمت به مسافران گشت‌های پلیس راه و راهداری حضوری مستمر و فعال در جاده‌ها خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در جهت کاهش تصادفات و ایمن سازی محور‌ها توسط اداره کل راهداری و پلیس راه صورت گرفته افزود: با توجه به آغاز طرح تابستانی و شروع مسافرت‌ها نظارت و کنترل ویژه‌ای در محور‌ها توسط نیرو‌های پلیس راه به ویژه در جاده‌های شمال استان اردبیل انجام خواهد شد.

معاون عملیات ترافیک پلیس راه راهـور ناجا بر فرهنگ سازی و آموزش رانندگان به ویژه موتور سواران تاکید کرد و گفت: بیش از ۶۰ درصد حوادث و تلفات در محدوده ۳۰ کیلومتری شهر‌ها اتفاق می‌افتد که پلیس راه برای این مهم پیشنهادات و هماهنگی‌های لازم را با دستگاه‌های مربوطه انجام داده تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

خسروجردی بهره گیری از ظرفیت‌های کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: برای کاهش حوداث جاده‌ای در سه ماه دوم سال جاری همه دستگاه‌ها باید به معنای حقیقی کلمه دست به دست هم بدهند.

وی تعامل و همکاری پلیس راه و راهداری استان اردبیل را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: راهداری و پلیس راه دوبال پر قدرت یک پرنده هستند که شبانه روز در جاده‌ها بدون منت و با افتخار به مردم خدمت می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز