حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از نیروی انتظامی

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۱۷:۰۵
کد خبر: ۸۶۶۱۴۸
حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از نیروی انتظامی
رئیس کل دادگستری گلستان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان؛ دستگاه قضایی قاطعانه از نیروی انتظامی حمایت می کند .

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از دادگستری گلستان؛ رئیس کل دادگستری گلستان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی باید در چارچوب قوانین و مقررات عمل کند و دستگاه قضایی نیز قاطعانه از  آنان حمایت می کند .

هادی هاشمیان افزود: نیروهایی که بیشتر با مردم سر و کار دارند باید در عین اقتدار با سعه ی صدر و آرامش به وظیفه ی خود عمل کنند .

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تعامل خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان افزود:  این همکاری ، امنیت را در جامعه ارتقا می دهد .

هاشمیان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که بسیاری از ورودی ها پرونده به محاکم استان ماهیت قضایی ندارند افزود: در نشست ها و جلسه هایی که با اقشار مختلف جامعه اعم از علما ، دانشگاهیان ، ورزشکاران ، بانوان و معلمان برگزار می کنیم به دنبال شکل دهی مشارکت عمومی و بسیج همگانی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی هستیم که در این زمینه نیروی انتظامی نیز به عنوان ضابط دستگاه قضایی می تواند کمک کند.

فرمانده انتظامی استان گلستان هم در این دیدار گفت: نیروی انتظامی در کنار دستگاه قضایی برای تامین امنیت استان  از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند.

سردار روح الامین قاسمی با تشریح بخشی از اقدامات و ماموریت های نیروی انتظامی استان افزود: با تلاش های همکاران ما بیش از 80 درصد سرقت ها در استان کشف می شود .

قاسمی نیز با بیان این که فرهنگ سازی و پیشگیری از وقوع جرم به مشارکت عمومی نیاز دارد افزود: باید همه دستگاه ها به ویژه دستگاه های متولی فرهنگ در این زمینه وارد عمل شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز