با اتحاد در المپیک تاریخ سازی می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۶:۲۸
کد خبر: ۸۶۶۱۷۰
با اتحاد در المپیک تاریخ سازی می‌کنیم
رئیس فدراسیون کاراته در مجمع سالیانه فدراسیون کاراته با اشاره به سفر مسؤولان فدراسیون‌ جهانی به ایران، گفت: توجه ویژه‌ای به بخش پایه داریم و در سراسر کشور پایگاه قهرمانی فعال می‌شوند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجمع سالانه فدراسیون کاراته با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و روسای هیئت های ورزشی استان ها روز پنجشنبه 13 تیر ماه در مشهد برگزار شد.

سید حسن طباطبایی پیش از ظهر امروز در این مجمع سالیانه که در هتل ثامن برگزار شد، در خصوص شرایط کاراته کشور اظهار داشت: رویداد کاراته ارومیه از مسابقات مهم و پیش‌رو فدراسیون بوده و قرار است برای این مسابقات ۱۵ نفر از داوران المپیک و مسؤولان فدراسیون جهانی و برگزارکنندگان المپیک به ایران سفر کنند.

رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: از اهداف ما در سال جاری ایجاد سامانه الکترونیکی ورزشکاران است تا تمام ورزشکاران با شفافیت مالی و استفاده مناسب از نیروی انسانی در این سامانه حضور داشته باشند.
 
وی افزود: تا پایان سال جاری، ۳۰ پایگاه استعدادیابی و قهرمانی در مشهد افتتاح می‌شود و این اتفاق در سایر شهرستان‌ها ادامه دارد، سرمایه‌گذاری ویژه‌ای برای بخش پایه داریم، امیدوارم با همدلی خوبی که در خانواده کاراته وجود دارد شاهد تداوم این همدلی باشیم تا در سال منتهی به المپیک با همدلی و اتحاد شرایط خوبی در این رویداد مهم و بزرگ داشته باشیم و تاریخ‌ساز باشیم‌.

محمد رضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در این نشست بودجه پرداخت شده به این فدراسیون را حدود ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هدف از برگزاری مجامع فدراسیون ها بررسی حساب ها و ارائه گزارش حسابرسی‌ها، نحوه اعزام ها و هزینه‌های جاری فدراسیون است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای تحقق بودجه امسال این فدراسیون، افزود: اعضا نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان کنند تا برای سال آینده بر این اساس برنامه ریزی شود.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: در این مجمع علاوه بر بررسی وضعیت مالی فدراسیون تصمیم‌های لازم برای حضور قوی کاراته کاران کشور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو اتخاذ گردید.

محمد حجتیان افزود: برای راهیابی ورزشکاران به المپیک نیازمند حضور آنان در مسابقات برون مرزی و بین المللی هستیم تا رنکینگ جهانی کاراته کاها ارتقا یابد و سهمیه کشور در المپیک افزایش یابد.

وی بودجه یک اعزام خارجی را حدود ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: حضور کاراته کاران در المیپک ۲۰۲۰ توکیو برای نخستین بار انجام می‌شود لذا لازم است تخصیص بودجه لازم برای حضور مقتدرانه کاراته کاران کشور مورد توجه قرار گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز