نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در دیدار دست اندرکاران برگزاری مسابقات

شعارها و نمودهای فرهنگی تماشاگران اردبیل بسیار مطلوب بود

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۴۳:۴۰
کد خبر: ۸۶۶۲۲۳
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: شعارها و نمودهای فرهنگی تماشاگران اردبیل در جریان میزبانی مسابقات والیبال لیگ ملتها بسیار مطلوب بود.

به گزارش برنا، آیت الله سیدحسن عاملی در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و جمعی از دست اندرکاران برگزاری مسابقات افزود: در گفتگویی که با وزیر ورزش و جوانان داشتم ایشان برای تداوم میزبانی های اردبیل برای مسابقات بزرگ جهانی و بین المللی قول مساعد داد لذا از شما مسئولان ورزش و جوانان میخواهم برای استمرار نشاط اجتماعی در استان این موضوع را پیگیری کنند.

وی بیان کرد: فرصت رسانه ای ایجاد شده برای معرفی قابلیتهای فرهنگی، اقتصادی و جاذبه های استان برای جهانیان نباید به راحتی از دست رود و برای بهره برداری حداکثری از این فرصت بابد برنامه مدون داشت.

در این دیدار که به پاس قدردانی جمعی از دست اندرکاران برگزاری مسابقات از حمایت های نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل صورت گرفت، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل گفت: جامعه ورزش استان اردبیل همواره قدردان رهنمودها و حمایت های همه جانبه امام جمعه اردبیل است.

بهرام آقاخانی تصریح کرد: بدون شک اگر حمایت های نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل، استاندار و سایر مسئولان نبود نمی توانستیم دراین میزبانی سربلند باشیم.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز