ورزشکاران پیام‌آوران صلح و ادامه دهنده راه شهدا هستند

۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۷:۳۶
کد خبر: ۸۶۶۴۶۱
ورزشکاران پیام‌آوران صلح و ادامه دهنده راه شهدا هستند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: کسانی که برای این کشور افتخار آفریدند و باعث اقتدار نظام شدند پیام آور صلح و آرامش هستند و تنها یک ورزشکار نیستند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدرضا داورزنی در مراسم تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی ورزش خراسان رضوی درخصوص اینکه چرا از قهرمانان ملی تقدیر و تشکر می کنیم گفت: در شرایط کنونی همواره درگیر مشکلات عدیده ای بودیم که دشمنان فراهم کردند، کسانی که برای این کشور افتخار آفریدند و باعث اقتدار نظام شدند پیام آور صلح و آرامش هستند و تنها یک ورزشکار نیستند.

 

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در جام جهانی فوتبال کسی به مشکلات اقتصادی فکر نمی کرد و مردم به اقتدار کشور می اندیشیدند و اکنون نیز موج غرور بعداز موفقیت تیم والیبال را شاهدیم ورزش تنها کاری است که با هیچ ابزاری نمی توانند توان ما را سانسور کنند، جامعه ورزش ما در حوزه ورزش قهرمانی افتخارات زیادی را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: قهرمان المپیک ما رسالتی بر دوش دارد که وظیفه اش را سنگین تر میکند و در واقع الگویی برای تمام جوانان می شود، جا دارد از کسانی که رسالتشان همانند کسانی هستند که جانشان را فدای کشور کردند و تمام کسانی که برای کیان کشور جان خود را دادند تشکر کنیم.

داورزنی ورزشکاران را پیام آور شهدا دانست و اظهار کرد: وظیفه ما این است که از ورزش کاران تقدیر و تشکر کنیم و آنها را ارج نهیم، علاوه بر ورزشکاران مربیان نیز در این راستا زحمت کشیدند تا این شوق و لبخند را به مردم تزریق کنند.

وی تاکید کرد: امیدوارم باکار تلاش بیشتر توانمندی جوانان مان را به رخ جهانیان بکشیم این موفقیت ها سبب میشود مسئولین ما در چانه زنی های سیاسی راحت تر عمل کنند.

 

نظر شما