توسعه متوازن دستور کار ورزش استان است/در سال ۹۸بیش از گذشته می‌درخشیم

۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۴:۵۱
کد خبر: ۸۶۶۴۶۳
توسعه متوازن دستور کار ورزش استان است/در سال ۹۸بیش از گذشته می‌درخشیم
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ما در ورزش، توسعه متوازن را در دستور کار خود قرار دادیم و در این راستا، هم اکنون در ورزش های همگانی رتبه اول کشور را بدست آوردیم.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در مراسم تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی اظهار کرد: با تلاش های همه خانواده ورزش استان و هیئت های ورزشی که با عشق و علاقه فعالیت کردند، توانستیم افتخارات زیادی را برای خراسان رضوی و کشور کسب کنیم.

 

وی افزود: ما در ورزش، توسعه متوازن را در دستور کار خود قرار دادیم و در این راستا، هم اکنون در ورزش های همگانی رتبه اول کشور را بدست آوردیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه ورزش روستایی نیز رتبه اول کشور را از آن خود کردیم که از جمله فعالیت های مناسب در این حوزه، افتتاح بیش از 170 خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی بوده است.

فتاحی اضافه کرد: در حوزه المپیاد استعداد های برتر، رتبه دوم کشور را از آن خود کردیم، همچنین در مراکز قهرمانی کشور رتبه اول را بدست آوردیم.

وی افزود: خراسان رضوی در تمام زمینه ها به سمت جلو در حال حرکت است و رتبه های خوبی را نیز در این راستا کسب کرده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: در این مراسم 67 نفر از ورزشکاران و مدال آوران جهانی و آسیایی تجلیل شدند.

فتاحی عنوان کرد: در عرصه کشوری در مجموع آقایان و بانوان، 1411 مدال توسط ورزشکاران استان به ارمغان آمد و در کل عرصه های آسیایی، جهانی و کشوری در مجموع 2171 مدال رنگارنگ برای استان کسب شد.

وی در خصوص حضور ورزشکاران استان در اردو های تیم ملی نیز گفت: در مجموع 498 نفر از ورزشکاران در اردوهای تیم ملی حضور داشتند که از این میان 97 نفر از آقایان و 70 نفر از بانوان به عضویت تیم های ملی در آمدند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: با تلاش هایی که به عمل آمد و نظر مثبتی که مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به استان داشتند، اعتبارات مناسبی برای خراسان رضوی در نظر گرفته شده در این راستا توانستیم بدهی تمام هیئت های ورزشی را پرداخت و فعالیت های خوبی را انجام دهیم.

فتاحی بیان کرد: با تلاش های همه دست اندر کاران ورزش، تلاش می‌کنیم سال 98 را سال تاریخی برای ورزش رقم بزنیم، همچنین در سال جاری حدود 9۱ پروژه را افتتاح خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ورزش بانوان به خوبی در میان بانوان جای گرفته و امیدواریم این شعار ما که با ورزش حال همه مردم خوب می‌شود، ادامه پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز