اجرای همایش ورزش های همگانی با رویکرد گردشگری

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۵:۵۵
کد خبر: ۸۶۶۶۵۳
اجرای همایش ورزش های همگانی با رویکرد گردشگری
هیئت ورزش های همگانی شهرستان گرگان برنامه ورزش صبحگاهی ویژه مهندسین و خانواده های آنان را در روستای توشن گرگان برگزار نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اجرای این برنامه با مسابقات متنوع ورزشی دارت، ماهیگیری، بولینگ،طناب کشی و ورزش های محلی همراه بود که در پایان به نفرات برتر این مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

سلمان طوسی خورشیدی رییس کمیته رفاهی، فرهنگی ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در رابطه با این مراسم اظهار کرد: ما سعی در بسط دادن این برنامه ها برای ایجاد شادی در بین خانواده ها در کل استان را داریم و امیدواریم نهاد های مربوطه در اجرای این قبیل همایش ها همراهی لازم را داشته باشند.

وی ضمن اشاره به اینکه برنامه ای با چینین محتوا، برای نخستین بار است که اجرا شده است، افزود:

این برنامه ها در راستای ارتقاء حوزه گردشگری استان خواهد بود که در صورت وجود امکانات با استقبال بیشتری مواجه میشد.

طوسی خورشیدی ادامه داد: در صورت حمایت مسئولین و کمک به تجهیز این محل ها میتوان همایش های متنوع تری را در قالب طرح های گردشگری و به صورت گسترده تر برگزار نمود که نه تنها نظام مهندسی بلکه مجموعه های فرهنگی و گردشگری میتوانند از این فضای بکر و دارای پتانسیل استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات فوتسال با شرکت چند اداره کل در سطح استان و اجرای مسابقات والیبال بدمینتون و پینگ پونگ نیز از برنامه های پیش بینی شده در کمیته رفاهی، فرهنگی و ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان است.

وی در پایان تاکید کرد: ترویج ورزش های همگانی در بین خانواده های مهندسین و ایجاد شور و نشاط در جامعه از اهداف ما در این کمیته میباشد.

 

نظر شما