کسب ۶ مدال رنگارنگ ورزشکاران لرستانی در پیکارهای جهانی کارگران

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۸:۳۳
کد خبر: ۸۶۷۲۶۰
کسب ۶ مدال رنگارنگ ورزشکاران لرستانی در پیکارهای جهانی کارگران
در رقابت‌های جهانی کارگران، ورزشکاران لرستانی شش مدال رنگارنگ را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان  ؛در دومین روز از این پیکارها، ورزشکاران لرستانی صاحب دو نشان طلا، یک نقره و سه مدال برنز شدند.

سحر چغلوند و محمد عباس‌نژاد در جودو نشان طلا کسب کردند و آزیتا شکاری در همین رشته صاحب مدال برنز شد. در مسابقات شنا نیز میلاد دلفان یک مدال نقره و دو برنز کسب کرد.

سحر چغلوند با تصاحب مدال طلا موفق شد اولین طلای جهانی تاریخ جودوی بانوان ایران در میادین بین‌المللی را بدست آورد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی در پیامی قهرمانى تیم ملى کاراته کارگران ایران و اولین مدال طلاى جهانى جودوى بانوان در مسابقات جهانى کارگرى جهان در اسپانیا و ٧٥ مدال افتخار آمیز که ٣٦ مدال طلا بخشى از آن است را تبریک گفت و ادامه داد: در اولین حضور جهانى دلیر زنان جودوکار ایران،شیر دخترِکارگر جودوکار لرستانی در روز گرامیداشت" دختر " براى نخستین باردرتاریخ ایران درمسابقات جهانى کارگرى اسپانیا،مدال طلا بر گردن آویخت ، به قهرمان دلاور سحر چغلوندى و ملت بزرگ ایران این پیروزى و ولادت حضرت معصومه (س) را تبریک میگویم.

ششمین دوره بازی‌های جهانی ورزش کارگری و آماتوری از روز سه‌شنبه ۱۱ تیرماه (دوم جولای) در شهر تورتوسای اسپانیا آغاز شد و ۳۰۰۰ ورزشکار از ۴۲ کشور جهان به مدت ۶ روز با یکدیگر به رقابت  می پردازند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز