مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد:

اشتغال دو هزار و ۹۵۲ فارغ‌التحصیل دانشگاهی در بنگاه‌های اقتصادی استان

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۴:۱۶
کد خبر: ۸۶۷۲۷۶
اشتغال دو هزار و ۹۵۲ فارغ‌التحصیل دانشگاهی در بنگاه‌های اقتصادی  استان
"علی آشتاب " از اشتغال دو هزار و 952 فارغ‌التحصیل دانشگاهی در بنگاه‌های اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان  ؛ شتاب با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح به منظور انتقال مهارت، تجربه و دانش بین بنگاه ها و دانش آموختگان و فراهم کردن زمینه جذب و به کارگیری فارغ التحصیلان در واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی و همچنین ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان دانشگاهی از فارغ التحصیلان توسط دولت به مرحله اجرا در آمده است.

اوبا اشاره به میزان اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در این طرح ، اظهار داشت : با پیگیری‌های صورت گرفته در سطح استان، تاکنون تعداد  دو هزار و 952  نفر موفق به عقد قرارداد شدند و در بنگاه‌های اقتصادی مشغول به کار هستند.

آشتاب با بیان اینکه واحدهای اقتصادی استان از این طرح در جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی استفاده نمایند ،تصریح  کرد :در این خصوص نیز تاکنون تعداد یک هزار و 153 واحد اقتصادی پذیرنده در طرح کاروری ثبت نام و نسبت به بکارگیری کاروز اقدام نموده اند .

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان گفت: در طرح کارورزی بیمه و حق‌الزحمه آموزشی کارورزان به عهده وزارت کار است و مشمول قانون کار نیز نمی‌شوند.

اوبیان  کرد: وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی با هدف افزایش اشتغال پذیری فارغ التحصیلان دانشگاهی از طریق آموزش مهارت در محیط کار تحت عنوان کارورزی «آیین نامه جدید نظام هماهنگ اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی» را ابلاغ کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز