پیشنهاد برگزاری نمایشگاه فرهنگی در گوانگ ژو

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۳:۴۴
کد خبر: ۸۶۷۳۴۶
پیشنهاد برگزاری نمایشگاه فرهنگی در گوانگ ژو
ناصر گرزین عضو شورای شهر گرگان در نشست هیئت چینی با مدیران شهری گرگان ، برگزاری نمایشگاه فرهنگی در گوانگ ژو و متقابلا برگزاری نمایشگاهی با همین عنوان را در گرگان به هیئت چینی پیشنهاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا: ناصر گرزین در حاشیه نشست هیئت شهر گوانگ ژو با مدیران شهری شهر گرگان در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص همکاری های گرگان و گوانگ ژو اظهار کرد: بخش اول مزاکرات با هیئت چینی در رابطه با سرمایه گذاری روی پروژه های شهرداری گرگان است که بسیار اهمیت دارد که میتوانیم از ظرفیت شهر گوانگ ژو در پروژه هایی نظیر شهربازی استفاده کنیم.

وی در خصوص روابط دوجانبه با شهر گوانگ ژو پیشنهاد برگزاری نمایشگاه  تحت عنوان هفته فرهنگی را در شهر گوانگ ژو و همچنین متقابلا در شهر گرگان داد.

گرزین همچنین تصریح کرد: در راستای همکاری های ورزشی، پیشنهاد یک بازی تدارکاتی مسابقات آسیا در شهر گوانگ ژو به هیئت چینی داده شد.

عضو شورای شهر گرگان تاکید کرد: با تبادل نظر و همکاری های بیشتر بین این دوشهر، چشم انداز خوبی بخصوص در زمینه صنعت توریسم، سرمایه گذاری و ورزشی برای شهر گرگان پیش بینی میشود.

گرزین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه صنعت گردشگری در دنیا از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است اذغان داشت: هیئت چینی از بافت تاریخی شهر گرگان،جنگل ناهارخوران، النگدره و زیر ساخت های مختلف شهری در جهت توسعه در حوزه گردشگری و تبادل توریسم بازدید نمودند که امیدواریم در خصوص سرمایه گذاری ایی که قرار است در سند گردشگری استان اتفاق بیفتد، شاهد پیشرفت های خوبی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز