غفرانی: هدف از تجهیز خانه های ورزش روستایی، ایجاد شور و نشاط و سلامت در این مناطق است / لیگ روستایی استان البرز در رشته های مختلف ورزشی توسعه می یابد

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۳:۳۲
کد خبر: ۸۶۷۵۲۱
غفرانی: هدف از تجهیز خانه های ورزش روستایی، ایجاد شور و نشاط و سلامت در این مناطق است / لیگ روستایی استان البرز در رشته های مختلف ورزشی توسعه می یابد
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " هدف از تجهیز خانه های ورزش روستایی، ایجاد شور و نشاط و سلامت در این مناطق است "، از توسعه لیگ روستایی استان البرز در رشته های مختلف ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز باحضور در اولین کارگاه توسعه ورزش همگانی در روستاهای استان البرز که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: این اولین جلسه ی ورزشی است که با بدنه و دهیاران روستاهای استان در جهت توسعه ورزش بویژه ورزش روستایی برگزار و بررسی می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت وزارت ورزش و جوانان به ورزش روستاها در بُعد همگانی و اهمیت سلامت روستائیان، احداث و تجهیز خانه های ورزش روستایی در دستور کار قرار گرفت.

غفرانی با اشاره به برگزاری 86 همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان ساوجبلاغ گفت: در بحث ورزش همگانی و روستایی میتوان با حداقل امکانات و زیر ساختها کارهای بزرگی انجام داد.

وی ادامه داد: هدف از تجهیز خانه های ورزش روستایی، ایجاد شور و نشاط و سلامت در این مناطق است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اعلام خبر توسعه لیگ روستایی استان البرز در رشته های مختلف ورزشی خاطرنشان کرد: این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی با توجه به پتانسیل و علاقمندان هر روستا برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: از سال گذشته استارت همایش ها و جشنواره های ورزشی در رستاهای استان البرز زده شده و قطعا از این پس این مهم با جدیت و همت بیشتری دنبال می شود.

غفرانی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در سلامت عمومی جامعه، تصریح کرد: هر چقدر بیشتر به ورزش پرداخته شده و در جهت رشد این مهم تلاش شود، به نسبت بسیار زیادی از آسیب ها و معضلات اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

 

نظر شما