مدیر روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خبر داد:

برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار توسط سپاه پاسداران

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۴۲:۳۷
کد خبر: ۸۶۷۵۳۳
برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار توسط سپاه پاسداران
مدیر روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت:مراسم روز خبرنگار و تجلیل از فعالان عرصه رسانه توسط سپاه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست اصحاب رسانه با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین و روابط عمومی سپاه ظهر یکشنبه در مجموعه فرهنگی طلائیه قزوین برگزار شد.

حسین بروجردی در این نشست اظهار داشت: فعالیت‌های مختلفی در سپاه صاحب الامر (عج) استان پیش بینی واج را می‌شود که طرح همبستگی ملی سپاه و بسیج از جمله آنهاست.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، فعالیت‌ها و کمک رسانی در مناطق سیل زده گلستان و لرستان منعکس می‌شود و در حال حاضر فعالیت‌های کمک رسانی در لرستان ادامه دارد و از فعالان رسانه انتظار داریم این فعالیت‌ها را منعکس کنند.

مدیر روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین یادآور شد: برای ارتباط سریع و مؤثر با رسانه‌ها و هماهنگی در مصاحبه با مسئولان طرح همبستگی از جمله بسیج سازندگی، معاونت پیشرفت و آبادانی، فرماندهان و مسئولین سپاه و خیرین از سوی روابط عمومی سپاه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

بروجردی با اشاره به برنامه‌های مختلف سپاه استان گفت: با اعزام خبرنگاران در دو مرحله حین انجام کار و بعد از پایان مأموریت امدادرسانی به مناطق سیل زده تلاش می‌کنیم تا اطلاع رسانی مناسبی از روند اجرای پروژه‌ها در طرح همبستگی صورت گیرد.

وی اظهار داشت: خبرگزاری بسیج به عنوان منبع رسمی خبری و تنها پایگاه اطلاع رسانی سپاه و بسیج در حوزه فعالیت‌ها و انعکاس اخبار طرح همبستگی است.

 

 

نظر شما