معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:

نرخ بیکاری استان با رفع مشکلات زیرساختی حتی کمتر از ۵ درصد می شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۷:۵۳:۰۵
کد خبر: ۸۶۷۵۳۴
نرخ بیکاری استان با رفع مشکلات زیرساختی حتی کمتر از ۵ درصد می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه ۱۷ هزار کارخانه در ۶۰ شهرک صنعتی استان فعالیت دارند گفت: نرخ بیکاری استان تهران با رفع مشکلات زیرساختی کمتر از۵ درصد می شود.

به گزارش خبر گزاری برنا؛ محمد امامی امین بعد از ظهر یکشنبه در نشست مشترک با صاحبان صنایع شهرک عباس آباد طی سخنانی اظهار داشت: در صورت رفع مشکلات زیرساختی واحدهای صنعتی، نرخ رشد بیکاری استان به کمتر از ۵ درصد می‌رسد.

امامی امین در ادامه عنوان داشت: بالغ بر ۶۰ لکه و واحد صنعتی در استان تهران داریم که در این جلسه با کمک دستگاه‌های متولی، برنامه‌هایی در خصوص ساماندهی واحدهای صنعتی در این شهرک‌ها، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی بیان داشت: این واحدهای صنعتی، ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال و توسعه استان دارند و با این حال و به رغم گذشت سال‌ها از زمان شکل‌گیری و آغاز به کار، همچنان، مشکلات زیرساختی، اعم از نیازهای حوزه انرژی و همچنین، موانع زیست محیطی بر سر مسیر فعالیت واحدهای مذکور به چشم‌می‌خورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان داشت: در حدود ۱۷ هزار کارخانه در این ۶۰ شهرک صنعتی فعالیت دارند که برخی از این واحدها، درخواست افزایش ظرفیت و یا تغییر محصول تولیدی خود را داشته‌اند.

امامی امین گفت: بخشی از مشکلات زیرساختی این واحدها به مسائل مربوط به استعلامات اداری برمی‌گردد که باید نسبت به تسهیل‌گیری ساختار و روند اداری در این حوزه اهتمام داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز