امروز؛

آغاز مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور در خرم آباد

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۴:۴۸
کد خبر: ۸۶۷۸۹۹
آغاز مسابقات دوومیدانی قهرمانی  جوانان کشور در خرم آباد
صبح امروز مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشوربه میزبانی خرم آباد در بخش دختران آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ صبح روز دوشنبه مسابقات دوومیدانی قهرمانی  جوانان کشوربه میزبانی خرم به طور رسمی  آغاز شد .

رییس هیئت دوومیدانی لرستان در حاشیه این مسابقات به خبرنگاربرنا گفت: این مسابقات از  امروز صبح  تا 21 تیرماه  درپیست دوومیدانی  مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار می می شود .

به گفته سیاوش سپهوند  مسابقات امروز  در بخش دختران با حضور 300 ورزشکار زن  از استانهای سراسر کشور در حال برگزاری است.

او با بیان اینکه  لرستان  برای اولین بار  میزبان مسابقات قهرمانی جوانان کشور شده است ،افزود: وورزشکاران در  این مسابقات دردوبخش آقایان و بانوان وباشرکت  300  دختر و300 پسر از همه استانهای کشور در همه مواد رشته  دوومیدانی  به رقابت خواهند پرداخت.

رییس هیئت دوومیدانی لرستان  هدف از میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور را توسعه زیرساختها و تقویت جنبه تخصصی ورزش دوومیدانی در استان  عنوان کرد ویادآورشد: باتوجه به اینکه پیگیری توسعه زیرساختها به صورت عادی روندی طولانی دارد  هدف ما این است که با این میزبانی زیرساختها ولوازم تخصصی دوومیدانی که نیاز ضروری توسعه ورزش دوومیدانی است رادر استان  ارتقا بخشیم که  خوشبختانه  درحال حاضر پیست دوومیدانی را کاملا به صورت استاندارد آماده برگزاری مسابقات کرده ایم همچنین در بحث تخصصی پرتاب ها توانسته ایم قفس تخصصی پرتابهارا راه اندازی کرده و  وسایل تخصصی مثل چکش ،دیسک ،مانع ،وزنه و... را از فدراسیون تهیه کنیم .

سپهوند همچنین بیان کرد: مسابقات دومیدانی قهرمانی جوانان کشور در بخش مردان   در روزهای 19 و 20 تیرماه ادامه خواهدیافت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز