فرماندار سلطانیه:

مدیران کارها را نباید به تزریق بودجه و اعتبار دولتی محدود کنند

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۰:۱۸
کد خبر: ۸۶۸۴۴۶
مدیران کارها را نباید به تزریق بودجه و اعتبار دولتی محدود کنند
مدیران انجام ماموریت و رسالت‌هایشان را صرفا به تزریق بودجه و اعتبار محدود نکنند، بلکه باید به صورت میدانی برای بهبود وضعیت و حل مشکلات تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرماندار سلطانیه گفت: اجرای سیاست‌های بالادستی نیاز به اعتبار و بودجه نداشته و بخشی از آنها را می‌توان با بهره گیری از ظرفیت‌های ممکن و بکارگیری شیوه‌های بدیع و کارساز محقق کرد.

حسین رحمانی افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای شهرستان سلطانیه در سال جاری ۳۰ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال ابلاغ شد، ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در ۱۷ فصل و پنج میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور نیز در یک فصل است.

این مسئول خاطرنشان کرد: سهم شهرداری سلطانیه از اعتبارات محل ماده ۲۳ قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی در سال جاری نیز ۴۵۸ میلیون ریال و سهم اعتبارات ابلاغی از سوی استانداری ویژه ایمن سازی ترافیک راه‌ها در محدوده روستایی شهرستان سلطانیه ۷۶۱ میلیون ریال است.

وی یادآور شد: اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری شهرستان برای سه ماهه اول امسال نیز حدود ۱۷۰ میلیون ریال بوده است.

این مسئول با اشاره به فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه ایران از سوی معاندان نظام گفت: حفظ وحدت و افزایش تعامل بین بخشی در میان ادارات و ارگان‌های مختلف شهرستان خواهد توانست هم افزایی چشمگیری را در عبور از چنین پیچ‌های سخت تاریخی برجای بگذارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز