دومین دوره المپیاد‌ استعدادهای برتر ورزش کشور با هدف پشتوانه سازی ورزش قهرمانی کشور ماه آینده آغاز می‌شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۷:۵۷
کد خبر: ۸۶۸۴۸۰
رئیس گروه ورزش قهرمانی دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی کشور و مسئول استعدادیابی دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: دومین دوره المپیاد‌ استعدادهای برتر ورزش کشور با هدف پشتوانه سازی ورزش قهرمانی کشور ماه آینده آغاز می‌شود.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، نصرت‌الله انصاری رئیس گروه ورزش قهرمانی دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی کشور و مسئول استعدادیابی دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در مورد گردهمایی 2 روزه ارومیه گفت: این گردهمایی به منظور ایجاد هماهنگی بین مسئولین کمیته های استعدادیابی فدراسیون ها و مدیران مراکز ورزش قهرمانی کشور و در راستای انجام کار منسجم برای استعدادیابی ورزشکاران در ارومیه برگزار شد.
وی در مورد المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور افزود: این المپیاد با هدف پشتوانه سازی ورزش قهرمانی کشور  و کمک به روند رو به رشد ورزش قهرمانی در سطح کشور طرح ریزی شده است.
رئیس گروه ورزش قهرمانی دفتر آموزش های پایه و استعدادیابی کشور ادامه داد: در اولین دوره با وجود برخی کمی و کاستی‌ها با مشارکت فدراسیون‌ها و ادارات استانی برگزار و امسال، دومین دوره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جبران کمی و کاستی‌های نخستین دوره، از ماه آینده آغاز می شود.
انصاری گفت: فدراسیون‌ها در رشته‌های مختلف نهایت تلاش خود را برای کشف استعدادها و پرورش آنها برای آماده‌کردن قهرمانان انجام می‌دهند ضمن اینکه استان‌ها با توجه به توانمندی خود این مهم را انجام می‌دهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز