مدیر کل دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان

بیش از ۳۴۰۰۰ ورزشکار در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به رقابت خواهندپرداخت

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۰:۳۰
کد خبر: ۸۶۸۴۸۵
بیش از ۳۴۰۰۰ ورزشکار در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به رقابت خواهندپرداخت
مدیر کل دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان گفت: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با رقابت 34000 ورزشکار در 96 رشته برگزار خواهدشد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، احمد سعادتمند مدیر کل دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان  گفت: گردهمایی مشترک بین مسئولین کمیته های استعدادیابی فدراسیون ها و مدیران مراکز ورزش قهرمانی کشور  به مدت 2 روز در شهر ارومیه برگزار شد که در آن شاهد برگزاری جلسات و کارگاه‌های در مورد توسعه عملکرد ورزشکاران، استفاده از نرم‌افزارهای استعدادیابی، سامانه مبین، دستورالعمل مراکز ورزش قهرمانی و دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور برای حاضرین برگزار شد.

وی ادامه داد: این جلسات در قالب کارگاه‌های تخصصی می‌تواند کمک شایانی به ورزش کشور، مدیران و استعدادیاب‌ها داشته باشد بطوریکه بازخورد این کارگاه‌ها در ورزش کشور نقش به سزایی ایفا کند.

مدیر کل دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در مورد دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اظهار کرد: بعد از برگزاری دوره نخست این المپیاد در 78 رشته ورزشی بین ورزشکاران 12 تا 15 سال که با مشارکت 460000 ورزشکار برگزار شد درنهایت 20000 ورزشکار به مرحله نهایی در قالب یک المپیک کوچک راه یافتند، امسال نیز دومین دوره با حمایت مقام عالی وزارت و با حضور بیش از 34000 ورزشکار در مرحله نهایی و در 96 رشته ورزشی برگزار شود.

سعادتمند گفت: از ماه‌های گذشته تمامی فدراسیون‌های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان تلاش خود را برای معرفی برترین ورزشکاران آغاز کرده اند تا بتوانند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری این المپیادها شاهد رشد و پیشرفت ورزش کشور باشیم.

وی در خاتمه از میزبانی شایسته استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز