رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل

ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی در کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۳:۳۲
کد خبر: ۸۶۸۴۹۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با راه اندازی کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر ۵ هزار فرصت شغلی پایدار ایجاد می‌شود.

به گزارش برنا،رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر در حال حاضر در روند تکمیل قرار داشته که با راه‌اندازی آن پنج هزار فرصت شغلی پایدار ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر پیشرفت فیزیکی بالایی دارد و روند اتمام آن به خوبی در حال انجام است و امیدواریم امسال شاهد بهره‌برداری و راه‌اندازی این کارخانه در سفر رئیس جهمور به استان باشیم تا زمینه برای رونق اشتغال و تولید در این واحد فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از ایجاد پنج هزار فرصت شغلی در کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر خبر داد و بیان کرد: این کارخانه در زمینه تولید کامیون فعالیت خواهد کرد و وظیفه ذاتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز حمایت از فعالیت چنین کارخانه‌هایی است تا زمینه برای تولید و اشتغال هر چه بیشتر و رونق در این بخش‌ها فراهم شود.

صادقی افزود: کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر نخستین کارخانه موجود در کشور خواهد بود که تمام قطعات آن تولید داخل خواهد بود و این کارخانه گامی مهم در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی خواهد بود و سالانه ۳۰۰۰ خودرو در کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر تولید خواهد شد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری انجام شده در راه اندازی این طرح گفت: بهره‌برداری از این واحد تولیدی نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت و ظرفیت عظیمی برای منطقه و کشور محسوب می‌شود که بایدتلاش شود تا تمامی موانع راه‌اندازی این کارخانه برداشته شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: در راستای تحقق افداف سازمانی وظیفه داریم از صنایع داخل استان حمایت کنیم و در این زمینه با توجه به اوضاع کنونی و شرایط اقتصادی، راه‌اندازی واحد‌های تولیدی و صنعتی و حمایت از سرمایه‌گذاری در استان از جمله اولویت‌های کاری ما است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز