طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل :

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال منصوب شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۱:۰۵
کد خبر: ۸۶۸۴۹۵
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال منصوب شد
ایوب طالبپور طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال منصوب شد.

به گزارش برنا، با حضور محمدرضا برادران معاون ورزشی ، عوض نخست رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان و فرماندار خلخال روز دوشنبه 17 تیرماه در محل فرمانداری ایوب طالبپور بعنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان خلخال معرفی شد و از زحمات رقیه زادمهر سرپرست قبلی تقدیر شد

محمدرضا برادران در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان خلخال افزود: بیشترین اعتبارات ورزشی استان اردبیل از طریق بخش خصوصی و اجاره مکان های ورزشی تامین می‌شود

درآمد اعتباری ورزش استان در سال گذشته از این طریق ۱۳ میلیارد ریال بود که صرف توسعه و گسترش فعالیت‌های ورزشی و کمک به هیات‌های ورزشی فعال استان شد.
وی بیان کرد: درآمد شهرستان های شمالی همچون پارس‌آباد از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی بالاترین رقم را در استان دارد و این در حالی است که شهرستان های خلخال، کوثر، نیر و نمین پایین‌ترین سطح درآمد را دارند.
وی گفت: در مرکز استان نیز بیشترین کمبود اعتبارات ورزشی از این محل تأمین می شود و هم اکنون به جز مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری جهان پهلوان رضازاده، سایر اماکن ورزشی به بخش خصوصی واگذار شده است.
او با تاکید بر لزوم اخذ پروانه فعالیت برای تمام اماکن ورزشی اظهار داشت: اماکن ورزشی روباز، سرپوشیده، آبی اعم از دولتی و خصوصی باید پروانه فعالیت ورزشی اخذ کنند و در مواقعی که باشگاه واگذار شده یا محل آن تغییر می کند، بموقع اطلاع رسانی کنند.
فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز با اشاره به معرفی جاذبه‌های ورزشی و گردشگری استان اردبیل با برگزاری مسابقات لیگ ملت های جهان در اردبیل خواستار تداوم این گونه حرکت ها و معرفی ظرفیت‌ها ورزشی شهرستان‌ها با برگزاری مسابقات مشابه شد.
او اظهار کرد: توسعه ورزش شهرستان نیازمند بهره گیری از ظرفیت پیشکسوتان و قهرمانان صاحب نام ورزش منطقه از سوی اداره ورزش و جوانان همراه با توجه به هیات‌های ورزشی فعال این منطقه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز