معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) :

۱۹۸۷ پروژه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ؛ ظرفیت اشتغال ۶۳۰۰ نفر را دارد

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۶:۳۳
کد خبر: ۸۶۹۱۱۶
۱۹۸۷ پروژه اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ؛ ظرفیت اشتغال ۶۳۰۰ نفر را دارد
این ستاد هزار و 987 پروژه اقتصادی کوچک و متوسط را در دست اجرا دارد که این واحدها ظرفیت اشتغال 6300 نفر را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عارف نوروزی در حاشیه آغاز به کار کارخانه یخچال سازی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای که بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مدیرعامل یخچال سازی لرستان منعقد شد بیش از 12 میلیارد و 500 میلیون تومان برای راه‌اندازی کارخانه تعیین شد که اکنون 50 درصد از این منابع تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: کار با شرایط خوبی پیش می‌رود و در این کارخانه یخچال‌های فریزر 20 فوتی تولید می‌شود، هم‌زمان که کار قرارداد را با استاندار انجام دادیم و این مجموعه را ظرف 45 روز به تولید رساندیم که یک اتفاق خوب است.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: طبق قرارداد منعقد شده 5 هزار دستگاه از یخچال‌هایی که قرار بود در قالب 10 هزار بسته لوازم‌خانگی بین سیل‌زدگان توزیع شود در کارخانه یخچال سازی لرستان تولید می‌شود.

نوروزی ادامه داد: در مقابل سرمایه‌گذاری که انجام دادیم از کارخانه کالا دریافت می‌کنیم؛ موضوع دیگر اینکه به خاطر استمرار تولید این کارخانه، یخچال مورد نیاز زوج‌های جوان در مناطق محروم را که تأمین آن بر عهده ستاد فرمان اجرایی امام (ره) است از این کارخانه تأمین می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون 147 نیروی جدید و تحصیل‌کرده در کارخانه یخچال سازی لرستان مشغول شده‌اند، تصریح کرد: همچنین با افزایش تولید در شیفت دوم ظرفیت جذب 130 نیروی جدید وجود دارد که پیامد آن رونق تولید و شکوفایی اقتصاد استان است.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه این ستاد هزار و 987 پروژه اقتصادی کوچک و متوسط را در دست اجرا دارد، افزود: این واحدها ظرفیت اشتغال 6300 نفر با سرمایه‌گذاری 183 میلیارد تومان را دارند.

نوروزی تأکید کرد: لرستان یکی از استان هدف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در رفع محرومیت است.

به گفته وی تأمین یک هزار رأس دام برای سیل‌زدگان، تأمین بخش از هزینه کمک بلاعوض به افرادی که خانه آن‌ها آسیب‌دیده از دیگر تعهدات ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) در لرستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز