استاندار لرستان:

برنامه‌‌ریزی‌های آینده استان در حوزه مواد مخدر / برنامه راهبردی مقابله با مواد مخدر به زودی ارائه می شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۴:۱۸
کد خبر: ۸۶۹۲۳۵
برنامه‌‌ریزی‌های آینده استان در حوزه مواد مخدر / برنامه راهبردی مقابله با مواد مخدر به زودی ارائه می شود
سید موسی خادمی گفت: برنامه راهبردی مقابله با مواد مخدر به زودی تهیه و در سفر قریب الوقوع دبیرکل این ستاد به لرستان ارائه می‌شود .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی روز چهارشنبه  در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور معاونین دبیرکل مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شده بود  مبارزه با این پدیده شوم را از ضروریات و وظایف نظام دانست واظهار کرد: باید تلاش کرد تا برنامه‌های این ستاد را بهتر و با سرعت بیشتری اجرا کنیم.

اوافزود: به زودی برنامه راهبردی مقابله با مواد مخدر تهیه و در سفر قریب الوقوع دبیرکل این ستاد به لرستان ارائه می‌شود تا بتوانیم تامین اعتبار کنیم.

خادمی  با اشاره به اینکه این ستاد اواخر سال ۹۶ تفاهم‌نامه‌ای با استان در راستای مبارزه با مواد مخدر امضا کرده اما اجرایی نشده است،تصریح کرد: امیدواریم تا در پرداخت اعتبار آن تاکید و تسریع شود.

او بیان کرد: مرکز نگهداری و توانمندی که مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شروع کرده‌اند به دلیل وقوع سیل در سال جاری از برنامه عقب افتاده بنابراین با کمک دستگاه‌های اجرایی در آماده‌سازی زیرساخت‌ها تلاش کنند تا هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

 خادمی یادآورشد: نیاز است منابع لازم برای راه اندازی این مرکز از طرف سپاه و ستاد مبارزه با مواد مخدر تامین شود تا کارهای داخلی زودتر به اتمام برسد.

او با اشاره به اینکه لرستان در سال جاری جراحت سنگینی از سیل دیده و علاوه‌بر مردم به دستگاه‌های اجرایی هزینه سنگینی وارد شد، ادامه داد: از ستاد انتظار داریم تا علاوه‌بر اعتبارات جاری و سالیانه منابعی مرتبط با این بحران تعریف کرده و به استان کمک کنند.

استاندار لرستان  ضمن اشاره به برنامه‌‌ریزی‌های آینده استان در حوزه مواد مخدر ،گفت :  درخواست کرده‌ایم در این حوزه اختیارات بیشتری به استان بدهند، به‌ویژه در حوزه ماده ۱۶ کمک بیشتری شود.

سید موسی خادمی تاکید کرد: در حوزه بهداشت و درمان باید تغییراتی ایجاد کنیم که کیفیت را بالا برده و همچنین روند و سرعت را در این حوزه تقویت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز