استاندار خوزستان بیان کرد:

خوزستان خاستگاه روابط عمومی در ایران است

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۰:۴۱
کد خبر: ۸۶۹۲۶۱
خوزستان خاستگاه روابط عمومی در ایران است
استاندار خوزستان گفت: همزمان با صنعت نفت واحدهای روابط عمومی در خوزستان شکل گرفت و فعال شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز چهارشنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر خوزستان(سلام) اظهار کرد: از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره فاخر که برای برگزاری شایسته آن تلاش کردند، سپاسگزاری می کنم چرا که این جشنواره سال به سال در حال رشد است.

او با بیان اینکه خوزستان خاستگاه شکل گیری روابط عمومی در ایران است، گفت: همزمان با صنعت نفت واحدهای روابط عمومی نیز در استان شکل گرفت و فعال شد. از این رو صنعت ارتباطات در استان قدمت زیادی دارد و این موضوع انتظارات را از کارشناسان و فعالان عرصه اطلاع رسانی بالا می برد.

استاندار خوزستان افزود: روابط عمومی سه وظیفه مهم را بر عهده دارد که شامل اطلاع یابی، اطلاع کاوی و اطلاع رسانی است و این سه وظیفه اصلی یک واحد روابط عمومی است که برای انجام آن تخصص های مختلفی لازم است.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: مدیران روابط عمومی مدیریت نقش سیاست گذاری و نظارت و کارشناسان هم نقش اجرای سیاست گذاری ها را بر عهده دارند، به این دلیل رشته ها و تخصص های مختلف در روابط عمومی وجود دارد.

او اضافه کرد: کار ارتباطات و رسانه کار پر استرسی است و افراد شاغل در این حوزه فشار زیادی را متحمل می شوند و جا دارد همینجا از مدیران، کارشناسان و فعالان روابط عمومی و رسانه به واسطه تلاش ها و زحماتی که کشیدند، تشکر کنم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه عصر ارتباطات است و روابط عمومی هم بر این اساس بنا شده، تصریح کرد: یکی از بروزترین و سیال ترین صنف ها، روابط عمومی ها هستند. کار در این حرفه بسیار سخت است زیرا نیروهای شاغل در این بخش باید متناسب با شرایط روز بتوانند ارتباط مناسب با مخاطبین داشته باشند تا اثر بخشی خود را از دست ندهند.

شریعتی در پایان افزود: اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی و رسانه های استان در جریان سیل ابتدای سال موجب آرامش مردم شد و دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب ساخت.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم از روابط عمومی های برتر در بخش های مختلف تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز